Tesco Digital już w maju

Koncern Tesco zamierza uruchomić serwis sprzedający muzykę w formacie MP3. "Zaczynamy ze złożoną ofertą muzyczną, ale już wkrótce zaproponujemy klientom ściąganie filmów, programów telewizyjnych oraz możliwość kupowania gier" - mówi Graham Harris, Dyrektor Sprzedaży w Tesco.

Tesco oferuje już możliwość kupna muzyki na stronie www.tescodownloads.com, jednak wyłącznie w formacie Windows Media. Na nową ofertę ma się składać ponad 3,3 miliona plików muzycznych, z czego prawie połowa w formacie MP3. Do końca roku wszystkie sprzedawane pliki mają być w tym formacie. Nowy sklep muzyczny będzie nosił nazwę Tesco Digital.

Za pomocą tego rodzaju posunięć marka Tesco powoli oddala się od wizerunku sklepu sprzedającego produkty spożywcze. Według najnowszego raportu Millward Brown (BrandZ Top 100 2008 Report), Tesco zajmuje 25 pozycję wśród najbardziej wartościowych marek świata.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.