Ceneo wprowadza geolokalizację

Porównywarka cen Ceneo.pl dołączyła do swoich usług geolokalizację. Narzędzie skierowane jest do klientów, którzy nie darzą zaufaniem wysyłki internetowej lub tych którym zależy na czasie dostawy.

Geograficzne wyszukiwanie punktów sklepowych, czyli geolokalizacja, pozwala klientowi zlokalizować na mapie sklep oferującego najniższą cenę za dany produkt. Za pomocą usługi klient może złożyć zamówienie drogą internetową i odebrać produkt osobiście.

"Koszty przesyłek oraz opóźnienia w ich dostarczaniu to w dalszym ciągu jedna z podstawowych barier, które hamują rozwój e-handlu w Polsce. Z naszych doświadczeń wiemy, że spora liczba klientów przegląda oferty e-sklepów, porównuje ceny, a nie decyduje się finalnie na ich zakup przez Internet" - mówi Mariola Berg Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Ceneo S.A.

Z geolokalizacji można korzystać na dwa sposoby: zawężając pole wyszukiwania do np. wybranego województwa lub też bezpośrednio ze strony produktu - odnajdując miejsce jego sprzedaży na mapie.

Inne porównywarki, które wykorzystują geolokalizację to np. Skąpiec.pl lub Nokaut.pl.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.