Zanox otwiera biuro w Polsce

Zanox, działająca od 8 lat niemiecka firma specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, otwiera swoje biuro w Warszawie. -Dzięki nowatorskiemu podejściu do promocji online, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, globalnemu zasięgowi oraz wieloletniemu doświadczeniu nasza firma jest w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej - deklaruje Thomas Hessler, prezes zanox. Firma do końca 2008 r. chce zostać liderem programów afiliacyjnych w Polsce.

Zanox to potentat na rynku reklamy rozliczanej w modelu "płać za efekt". Firma została założony w 2000 roku w Niemczech. Aktualnie ma swoje oddziały w USA, Chinach, Wielkiej Brytanii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Skandynawii oraz Polsce. Zatrudnia ponad 300 pracowników, a od 2007 roku jest częścią grupy Axelspringer i PubliGrupe, która objęła pakiet większościowy w zanox za kwotę 215 mln EUR. W 2006 r. firma miała 107 mln EUR przychodu, a sam I kwartał 2007 r. dał jej 38 mln EUR przychodu. Obecnie zanox może zaoferować partnerom ofertę 2 tys. reklamodawców. Dotarcie do potencjalnych klientów ma zapewnić ok. milion witryn zamieszczających na całym świecie reklamy zanox.

-Współpracując z najlepszymi ekspertami w zakresie marketingu afiliacyjnego, będziemy w stanie zaoferować rozwiązania dotychczas niedostępne dla polskich firm - mówi Maciej Wyszyński, szef polskiego oddziału, wcześniej związany z niemieckim eBayem.

Maciej Wyszyński, dyrektor polskiego oddziału ZanoxMaciej Wyszyński, dyrektor polskiego oddziału Zanox Co ma być przewagą konkurencyjną zanoxa? -Jakość programu (startujemy tylko jeżeli wdrożyliśmy optymalne rozwiązanie trackingu, udostępniliśmy pełne portfolio kreacji), duże portfolio materiałów reklamowych w poszczególnych programach, optymalny tracking (dodatkowe metody trackingu także bez zapisywania cookie, które gwarantuje większa konwersję), dodatkowy zasięg za pomocą partnerstw GAP [umożliwiających dostęp do sieci reklamowych na całym świecie - przyp. red.], regularne wypłaty, szczegółowe raporty w czasie rzeczywistym, service hotline 24h/7 dni w tygodniu dla naszych globalnych wydawców oraz doradztwo ekspertów - wymienia w mailu przesłanym do Internet Standard Maciej Wyszyński. Przy okazji wymieniania zalet Zanoxa, warto wspomnieć, że konkurencja na polskim rynku firm oferujących programy afiliacyjne jest duża. Działają na nim już między innymi TradeDoubler, Novem i Afilo.

Zanox funkcjonuje już w Polsce od jakiegoś czasu. Do tej pory zajmował się między innymi rozbudowywaniem sieci partnerów i pozyskiwaniem klientów. Z firmą współpracuje dom mediowy ACR należący do K2 Internet. Zanox pozyskał już kilku polskich reklamodawców m.in. Centralwings, Hoopla, TELE2 Polska i Świat Książki. Firma współpracuje także z dwoma polskimi sieciami reklamowymi: Ad.net i ARBOmedia, które już od jakiegoś czasu mogą oferować swoim wydawcom reklamy dostarczane przez zanox. Uwieńczeniem tych działań stało się otwarcie warszawskiego biura, które ma także pomóc wejść firmie na rynki Europy Centralnej i Wschodniej.

Strategia biznesowa zanox oparta jest na modelu "Pay Per Action ". Reklamodawca rozliczany jest za konkretną akcję - płaci tylko za rezultaty swoich działań promocyjnych, np. za sprzedaż, rejestrację czy wypełnienie formularza. Wydawca (partner), który zamieszcza reklamy, może zarobić na każdej ściśle określonej akcji - np. za każde wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie reklamodawcy otrzyma określoną wcześniej kwotę.

http://www.zanox.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.