Konferencja MediaStandard - Czy tradycyjne media poradzą sobie w interaktywnych czasach?

Tradycyjne media w Polsce przez lata były uśpione i nie dostrzegały tego co wyrasta tuż obok nich - internetu. Obecnie ponad 12,5 mln Polaków korzysta z sieci, dla coraz większej liczby osób internet jest czymś tak naturalnym, jak prąd czy telefon. Gazety, radio, telewizja? - Po co, przecież mamy sieć - odpowiadają internauci. Jak wykorzystać potencjał internetu? Jak tradycyjni nadawcy mogą zaistnieć w sieci? Czy można sensownie zarabiać na reklamie online? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można uzyskać na konferencji "MediaStandard - Media w interaktywnych czasach", która odbędzie się już 5 i 6 marca w Warszawie.

Czy wiesz, że według danych firmy Expert Monitor, Onet.pl jest jednym z ośmiu największych graczy medialnych w Polsce? Jego przychody reklamowe są wyższe niż kilku najbardziej znanych stacji radiowych i telewizyjnych.

Czy wiesz, że serwisy plotkarskie odwiedza kilka milionów internautów miesięcznie? Najbardziej znany z nich nie został stworzony przez firmę z kręgu tradycyjnych mediów. Takiego czytelnictwa nie zapewni żaden magazyn drukowany.

Czy wiesz, że zarówno czytelnictwo jak i nakłady na reklamę w amerykańskich dziennikach spadają w tempie kilku procent rocznie? Tymczasem wydania online odnotowują wzrosty rzędu kilkudziesięciu procent w skali roku.



O tym jak zaistnieć w internecie, jaką przyjąć strategię, jak wygrać na rynku medialnym w interaktywnych czasach opowiedzą i podzielą się swoimi doświadczeniami najwięksi specjaliści, między innymi:

- Joachim O. Weidemann, Verlagsgruppe Handelsblatt

- Stefan Glaenzer, Last.FM

- Jacek Murawski, prezes zarządu Wirtualnej Polski

- Piotr Słaby, prezes zarządu Expert Monitor

- Marcin Pery, wiceprezes Gemius S.A.

- Igor Janke, Salon24.pl

- Wiesław Podkański, prezes, Axel Springer

- Michał Brański, członek zarządu o2.pl

- Bartłomiej Roszkowski, prezes zarządu NetPress Digital

- Maciej Wicha, dyrektor serwisów informacyjnych i społecznościowych Gazeta.pl

i wielu innych.

Konferencja to nie tylko dwa dni prezentacji, to także możliwość porozmawiania z przedstawicielami największych spółek internetowych i specjalistami w kuluarach i na wieczornej imprezie.

Organizatorami konferencji MediaStandard 2008 są Internet Standard oraz Polskie Badania Internetu.

Program konferencji, informacje o prelegentach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie http://www.internetstandard.pl/konferencje/mediastandard2008/ .

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.