Konferencja MediaStandard - Czy tradycyjne media poradzą sobie w interaktywnych czasach?
- internetSTANDARD,
- 12.02.2008, godz. 11:23
Tradycyjne media w Polsce przez lata były uśpione i nie dostrzegały tego co wyrasta tuż obok nich - internetu. Obecnie ponad 12,5 mln Polaków korzysta z sieci, dla coraz większej liczby osób internet jest czymś tak naturalnym, jak prąd czy telefon. Gazety, radio, telewizja? - Po co, przecież mamy sieć - odpowiadają internauci. Jak wykorzystać potencjał internetu? Jak tradycyjni nadawcy mogą zaistnieć w sieci? Czy można sensownie zarabiać na reklamie online? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można uzyskać na konferencji "MediaStandard - Media w interaktywnych czasach", która odbędzie się już 5 i 6 marca w Warszawie.
Czy wiesz, że według danych firmy Expert Monitor, Onet.pl jest jednym z ośmiu największych graczy medialnych w Polsce? Jego przychody reklamowe są wyższe niż kilku najbardziej znanych stacji radiowych i telewizyjnych.
Czy wiesz, że serwisy plotkarskie odwiedza kilka milionów internautów miesięcznie? Najbardziej znany z nich nie został stworzony przez firmę z kręgu tradycyjnych mediów. Takiego czytelnictwa nie zapewni żaden magazyn drukowany.
Czy wiesz, że zarówno czytelnictwo jak i nakłady na reklamę w amerykańskich dziennikach spadają w tempie kilku procent rocznie? Tymczasem wydania online odnotowują wzrosty rzędu kilkudziesięciu procent w skali roku.
O tym jak zaistnieć w internecie, jaką przyjąć strategię, jak wygrać na rynku medialnym w interaktywnych czasach opowiedzą i podzielą się swoimi doświadczeniami najwięksi specjaliści, między innymi:
- Joachim O. Weidemann, Verlagsgruppe Handelsblatt
- Stefan Glaenzer, Last.FM
- Jacek Murawski, prezes zarządu Wirtualnej Polski
- Piotr Słaby, prezes zarządu Expert Monitor
- Marcin Pery, wiceprezes Gemius S.A.
- Igor Janke, Salon24.pl
- Wiesław Podkański, prezes, Axel Springer
- Michał Brański, członek zarządu o2.pl
- Bartłomiej Roszkowski, prezes zarządu NetPress Digital
- Maciej Wicha, dyrektor serwisów informacyjnych i społecznościowych Gazeta.pl
i wielu innych.
Konferencja to nie tylko dwa dni prezentacji, to także możliwość porozmawiania z przedstawicielami największych spółek internetowych i specjalistami w kuluarach i na wieczornej imprezie.
Organizatorami konferencji MediaStandard 2008 są Internet Standard oraz Polskie Badania Internetu.
Program konferencji, informacje o prelegentach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stroniehttp://www.internetstandard.pl/konferencje/mediastandard2008/ .