Mixer.pl od o2: "Potrójne życie" bez reklam, opłat i spamu

Firma o2.pl uruchomiła serwis społecznościowy, który zapewnia "potrójne życie" - a to za sprawą trzech profili w ramach jednego konta - jednego "zwyczajnego" i dwóch anonimowych. Serwis pozwala użytkownikom na zamieszczanie dowolnej ilości zdjęć, audio i wideo. I nie zawiera żadnych reklam ani płatnych kont.

-Zapowiada się na to, że nigdy nie włożymy reklam do profili. Nie wprowadzimy płatnych kont. To te dwa polskie fenomeny - opłaty i nadmiar reklam w profilach społecznościowych - sprawiły, że pojawiła się szansa dla Mixer.pl - wyjaśnia Michał Brański, członek zarządu o2.pl Sp. z o. o.

Kliknij, aby powiększyć Twórcy Mixer.pl są zdania, że nadal istnieje spora grupa młodych osób, która nie znalazła dla siebie miejsca w serwisach takich jak Grono.net czy Fotka.pl. Do jakiego serwisu społecznościowego jest więc Mixerowi jest najbliżej? -MySpace, ale bez "grzechów założycielskich" - czyli staranniejsze, bardziej przemyślane wykonanie strony profilu - uważa Michał Brański.

Przedstawiciele o2.pl we wcześniejszych rozmowach z Internet Standard zwracali uwagę na to, że ich serwisy cieszą się dużą popularnością także ze względu na świetnie dobrane nazwy (np. Pudelek, Radar, LuxLux). -Mixer.pl ma nasuwać skojarzenia z zabawą własną tożsamością oraz z tym, że ekspresja "ja" jest w tym serwisie bogata i możliwa poprzez tekst, zdjęcia, wideo, pliki audio - tłumaczy ten wybór Brański.

Zabawy z własną tożsamością mogą też być możliwe dzięki trzem profilom należącym do jednego użytkownika - jeden jest "prawdziwy" a dwa - anonimowe. -Są okazje w życiu, kiedy chcemy się skryć za zasłoną anonimowości. Te okazje to wyrażanie niepopularnych opinii, flirt i randkowanie - wyjaśnia pomysł wprowadzenia trzech profili Brański. -Chcemy łączyć ideę horyzontalnego serwisu społecznościowego z mechanizmami randkowymi, niedługo dodając także funkcjonalność grup - dodaje. Zdaniem Michała Brańskiego, głównym atutem serwisu ma być brak reklam w profilu, brak płatnych kont oraz... estetyka. Dodatkową zachętą dla użytkowników - nieograniczona ilość miejsca na zdjęcia, wideo oraz audio.

Zdaniem twórców to najważniejsze atuty nowego serwisuZdaniem twórców to najważniejsze atuty nowego serwisuNa razie nie ma założeń co do tegorocznej oglądalności serwisu. -Mamy świadomość tego, że wchodzimy na rynek, który zdaniem wielu jest już podzielony. Różnimy się w ocenie tego - naszym zdaniem są pewne grupy, które nie są zaspokajane. Mamy też narzędzia budowania "pozytywnego hałasu" wokół serwisu - inne niż reklama - zapowiada Brański.

http://www.mixer.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.