Epuls otwiera własne biuro sprzedaży

Epuls.pl, serwis społecznościowy należący do firmy Pixelate Ventures, będzie miał własne biuro sprzedaży. Firma wprowadza nową strategię, w której znacznie ważniejszą rolę ma odgrywać sprzedaż reklam.

Firma zakończyła wdrażanie własnego systemu adserwerowego. W marcu ma zaprezentować nową ofertę i cennik reklamowy. W pozyskiwaniu klientów ważną rolę ma odegrać nowe biuro sprzedaży, które będzie zlokalizowane w Warszawie. Centrala firmy pozostanie w Krakowie.

-Struktura przychodów Epulsa jest bardzo bezpieczna dla spółki, ponieważ większość wpływów pochodzi od użytkowników. Chcemy jednak wykorzystać dużą dynamikę na rynku reklamy internetowej i sprawić, żeby procent przychodów z tego źródła był w całym portfelu spółki większy. Przygotowaliśmy w tym celu odpowiednie zaplecze technologiczne, powiększyliśmy struktury sprzedażowe i uatrakcyjniliśmy ofertę - mówi Wojciech Bącal, dyrektor handlowy Pixelate Ventures.

Spółka zapewnia, że od marca reklamy będą lepiej dopasowane do potrzeb użytkowników i mniej denerwujące. To dzięki nowoczesnym mechanizmom targetowania reklam, które są częścią wdrożonego systemu adserwerowego.

Epuls.pl nadal klientem sieci reklamowej IDMnet. "Współpraca między obiema firmami nie zostanie rozwiązana, ale Epuls będzie od tej pory niezależny od działań sieci" czytamy w komunikacie Pixelate Ventures.

Według danych Megapanel PBI/Gemius z serwisu Epuls.pl korzystało w listopadzie 675 tys. internautów (real users), którzy dokonali 736 mln odsłon, zasięg serwisu wyniósł 4,84%. Przedstawiciele EPuls.pl są szczególnie dumni ze średniego czasu spędzanego przez użytkownika w serwisie - wynosił on w listopadzie 9 godzin i 35 minut.

Patrz także:

Stylio.pl - dla pięknych, młodych i bogatych