Stylio.pl - dla pięknych, młodych i bogatych

Pixelate Ventures, firma która ma na swoim koncie serwis społecznościowy ePuls.pl, uruchomiła Stylio.pl - miejsce dla osób zainteresowanych modą i zakupami, bazujące na idei tzw. social recommendation. Do końca roku serwis chce mieć 150 tys. użytkowników (real users). -Jest od początku do końca przedsięwzięcie szyte po to, żeby zawalczyć o konkretny rynek- mówi Marcin Szeląg, kierujący projektem.

Do jakich osób chcą dotrzeć twórcy serwisu? -Do młodych, które są świadomymi konsumentami, chcą dobrze wyglądać i akceptują to, że mogą na ten cel wydać więcej pieniędzy- mówi nam Szeląg, podkreślając, że serwis jest kierowany do innej grupy niż społecznościowy ePuls.pl.

Stylio.pl to Serwis "lajfstajlowy", skierowany do entuzjastów mody. -Stawiamy na autentyczność. Nam chodzi o to, żeby zwyczajni ludzie mogli pokazać swój styl, a zarazem żeby mogli podpatrzeć coś fajnego, ciekawego u innych - opowiada Marcin Szeląg.

Kliknij, aby powiększyć

Ciekawostką jest, że serwis wcale nie jest dostępny dla każdego. Aby skorzystać ze wszystkich funkcji trzeba być zarejestrowanym. A żeby to zrobić należy albo otrzymać zaproszenie od któregoś z dotychczasowych użytkowników, albo wysłać swoje zdjęcie i zostać zaakceptowanym przez moderatora. To celowe założenie twórców. Bo Stylio.pl ma stwarzać poczucie elitarności, przynależności do grupy osób prezentujących dobry styl. -Niektórych to może irytować, ale chcemy uniknąć na początku niekontrolowanego wzrostu serwisu, priorytetem jest w tym momencie zapewnienie odpowiedniej jakości - wyjaśnia Szeląg. -Gdy Stylio "okrzepnie" to sami użytkownicy zadecydują o tym jakie treści (zdjęcia) pasują do serwisu. Teraz trzeba im w tym pomoc - stąd pewna selekcja użytkowników - dodaje.

Jak mówią założyciele Stylio.pl, serwis oparty jest na pomyśle. tzw social reccomendation - użytkownicy polecają sobie nawzajem jakie produkty są "trendy". Każdy użytkownik serwisu może zamieszczać fotografie produktów w kilku kategoriach. Oprócz tego można zamieszczać zdjęcia swojej osoby, na których prezentuje się określony styl. Oczywiście jest też możliwość oceniania i komentowania zdjęcia innych. Pozwala to wyłonić najlepszych "stylistów".

Kliknij, aby powiększyć Twórcy Stylio.pl chcą rozpocząć współpracę ze sklepami i wejście na rynek e-commerce. -Chcemy stworzyć mechanizmy umożliwiające dokonywanie zakupów. Jeżeli spodoba nam się jakaś rzecz i będzie ją można kupić za pośrednictwem sklepu, który nawiąże z nami współpracę, to cały proces zakupów będzie dla użytkowników znacznie łatwiejszy. Chcielibyśmy, żeby było to równie proste jak komentowanie zdjęć - tlumaczy Marcin Szeląg.

Jednak głównym źródłem przychodów ma być reklama. Serwis chce współpracować bezpośrednio z producentami ubrań, kosmetyków czy gadżetów. Stylio.pl ma im pozwolić dotrzeć do idealnie dopasowanej grupy docelowej.

Witryna została stworzona przez Pixelate Ventures, firmę odpowiadającą za stworzenie serwisu ePuls.pl, której udziałowcem jest niemiecki fundusz Holtzbrinck Ventures. Prace nad serwisem trwały 3 miesiące. Stylio.pl ma zacząć zarabiać jeszcze w tym roku. Osiągnięcie rentowności planowane jest za rok.

http://www.stylio.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.