Netsprint i WP: Nowy format reklamowy

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadziły nowy produkt - reklamę kontekstową, która poza tekstem reklamowym zawiera element graficzny, taki jak np. logo reklamodawcy. Podobnie jak tradycyjne formy reklamowe pokazywane w ramach sieci adKontekst nowy produkt jest rozliczany w modelu PPC.

Reklama AdKontekst Exclusive - bo tak nazywa się nowy produkt - będzie pokazywana w ramach sieci AdKontekst, stworzonej dwa lata temu przez WP i Netsprint.pl.

Jak przekonują przedstawiciele Netsprint.pl, inaczej niż w przypadku tradycyjnej reklamy graficznej uruchomienie kampanii AdKontekst Exclusive zajmuje maksymalnie kilkanaście minut i nie wymaga współpracy z grafikiem. Reklamodawca może zdecydować o umieszczeniu reklamy w grupie serwisów związanych z określona tematyką (np. finanse, motoryzacja, nieruchomości) lub wręcz na wybranych przez siebie pojedynczych witrynach.

Reklama rozliczana jest w modelu PPC, w którym reklamodawca płaci za każde kliknięcie wykonane przez potencjalnego klienta. Właśnie model rozliczeń ma być podstawowym wyróżnikiem AdKontekst Exclusive nad tradycyjną reklamą graficzną, rozliczaną najczęściej w modelu PPM, czyli za liczbę odsłon.

Adkontekst Exclusive oferowany jest w dwóch formach reklamowych: billboard o rozmiarze 750x100 pikseli oraz rectangle o rozmiarze 300x250 pikseli. NetSprint.pl i Wirtualna Polska zapowiadają wzbogacenie oferty o nowe formy tej reklamy. Nowy produkt rozliczany jest w modelu aukcyjnym - reklamodawca sam deklaruje cenę, jaką chce zapłacić za kliknięcie. Minimalna kwota to 50 groszy netto. Im wyższa cena, tym częściej reklama będzie prezentowana.

Na dole widać reklamę AdKontekst ExclusiveNa dole widać reklamę AdKontekst Exclusive

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.