IDMnet rozstaje się z Maciejem Musiołem

Maciej Musioł, dyrektor operacyjny sieci reklamowej IDMnet oraz członek zarządu spółki został odwołany ze stanowiska. -Stwierdziliśmy nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji oraz prowadzenie działalności konkurencyjnej przez niektórych pracowników IDMnet, którzy rozpoczęli ją będąc w trakcie trwania stosunku pracy - informuje o powodach zwolnienia Leszek Kozioł, prezes zarządu IDMnet. Musioł odpiera zarzuty. A część pracowników, która pożegnała się z IDMnet otwiera własną konkurencyjną działalność, wśród nich jednak nie ma Musioła.

Z wypowiedzi Leszka Kozioła przesłanej do mediów wynika, że Maciej Musioł nie jest jedyną osobą, która zakończyła współpracę z IDMnet.

- Wiedza jaką zgromadziliśmy w ostatnich tygodniach na podstawie audytu spraw spółki oraz informacji od kontrahentów i partnerów biznesowych, zmuszają nas do podjęcia zdecydowanych kroków. Stwierdziliśmy nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji oraz prowadzenie działalności konkurencyjnej przez niektórych pracowników IDMnet, którzy rozpoczęli ją będąc w trakcie trwania stosunku pracy. Obecnie wszystkie nadużycia tych osób są przedmiotem analiz i mogę powiedzieć, że mamy wszelkie podstawy aby dochodzić odszkodowań od już byłych pracowników spółki - mówi Leszek Kozioł, prezes zarządu IDMnet od lipca 2007 r.

Udało nam się wymienić korespondencję z Leszkiem Koziołem, jednak nie udzielił on nam bezpośredniej odpowiedzi na pytania dotyczące tego jaka była to działalność konkurencyjna czy o jakie nieprawidłowości w dokumentacji chodziło. -Podsumowując ostatnie miesiące mojej pracy z IDMnet chcę powiedzieć, że lepiej aby z firmy odeszły osoby, które nie potrafią zaakceptować nowego sposobu zarządzania niż miałyby kontestować decyzje, dezorganizować pracę i dopuszczać się czynów nieuczciwej konkurencji - napisał w mailu do Internet Standard Leszek Kozioł. -Jeszcze wczoraj otrzymywaliśmy od wielu partnerów i współpracowników sygnały, że stan negatywnych emocji jakie budowali niektórzy ludzie w firmie należało przerwać. Proponuję więc zamiast oceniać zmiany personalne, oceniać za kilka miesięcy efekty naszej pracy a będziemy o nich informowali na bieżąco - dodaje Kozioł.

Jednocześnie uzyskaliśmy potwierdzoną informację, że część pracowników ,która rozstała się z IDMnet zakłada spółkę, która będzie bezpośrednią konkurencją dla IDMnet. Wśród tych osób nie ma Macieja Musioła.

Maciej Musioł nie zgadza się ze słowami Kozioła. -W związku z końcem mojej ponad 5 letniej pracy w IDMnet chciałbym oświadczyć, ze praca dla IDMnet była dla mnie zawsze priorytetem i poświęcałem jej całą moja uwagę wykonując ją jak najbardziej rzetelnie. Myślę, że był to udany czas, zarówno dla IDMnet jak i dla mnie. Jednocześnie podczas pracy w IDMnet, nie prowadziłem konkurencyjnej działalności wobec IDMnet.

Nie założyłem również, ani nie zamierzam zakładać żadnej konkurencyjnej firmy wobec IDMnet.
To jego oficjalne oświadczenie i na razie odmawia większego komentarza tej sprawy.

Maciej MusiołMaciej Musioł

Maciej Musioł był związany z IDMnet od 2000 r., w 2006 r. objął stanowisko dyrektora generalnego spółki, a we wrześniu br. został powołany w skład zarządu spółki. Jest także członkiem rady nadzorczej IAB Polska. -Mam już plany zawodowe, teraz nie chciałbym mówić o szczegółach, będzie to zapewne branża internetowa, choć z trochę inne perspektywy - mówi Internet Standard Musioł.

Oświadczenie spółki IDMnet
6 grudnia Zarząd IDMnet powołał nowe osoby na stanowiska kierownicze.

Paweł Gordon został dyrektorem działu sprzedaży agencyjnej i jest teraz odpowiedzialny za realizację polityki handlowej na rynku agencyjnym (w tym negocjowanie warunków współpracy), Adam Siedlecki został affiliate managerem odpowiedzialnym za kontakty i współpracę z witrynami, Marcin Węgrzynek - traffic and technology director'em, który pokieruje rozwojem technologii i narzędzi spółki, Piotr Wrotek - special project and marketing director'em, który będzie odpowiedzialny za rozwój produktów new business oraz Marta Lipka - account director'em, odpowiedzialnym za współpracę z klientami bezpośrednimi z branży budowlanej i biznesowej.

Równocześnie do zespołu IDMnet dołączyli brand managerowie odpowiedzialni za poszczególne kategorie witryn: Artur Bińczyk (rozrywka), Artur Bielawski (biznes), Ewa Rzepecka (kobieta, zdrowie, dziecko) i Karol Kosiorek (turystyka).

Jednocześnie, z początkiem grudnia 2007 r. Agnieszka Odachowska objęła stanowisko PR managera w IDMnet i będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną, media relations oraz działania PR związane z działalnością i rozwojem spółki.

Aktualizacja: 07 grudnia 2007 14:39
Artykuł został uzupełniony o wypowiedzi prezesa spółki IDMnet - Leszka Kozioła oraz oficjalną informację o nowej obsadzie stanowisk.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.