TISSOT - kreator trendów promocji

CMO Online | 2007-11-16 13:53:36
Już od 1853 roku marka TISSOT zaskakuje rewolucyjnymi pomysłami, zarówno w dziedzinie rozwiązań technologicznych jak i promocyjnych. Tym razem na klientów odwiedzających wybrane centra handlowe w Polsce czekać będą multimedialne stoiska TISSOT wykorzystujące technologię dotykową.
Wydarzenie, którego nazwa brzmi "Tissot Tour 2007", trwać będzie przez 6 ostatnich weekendów tego roku. Przy charakterystycznych, czerwono-czarnych stoiskach promocyjnych TISSOT, klienci będą mogli sfotografować swój nadgarstek, a następnie - korzystając z ekranu dotykowego -wirtualnie "przymierzyć" i "dopasować" najodpowiedniejszy dla siebie zegarek TISSOT. Każdy kto skorzysta z tej możliwości otrzyma wydruk ze zdjeciem swojego nadgarstka, a na niej wybrany model TISSOT. Ponadto wszyscy, którzy odwiedzą multimedialne, nowoczesne stoiska TISSOT będą również mogli zakupić lub zamówić zegarek tej marki, a także wziąć udział w konkursach i wygrać wiele cennych nagród.

To nie pierwsze nowatorskie przedsięwzięcie promocyjne w historii TISSOT. Marka ta, jako numer jeden wśród tradycyjnych zegarków szwajcarskich, zawsze przywiązywała wagę do wizerunku w punkcie sprzedaży.

Już w latach czterdziestych XX wieku, na wystawach głównych sklepów Tissot w Szwajcarii pojawił się zegarmistrz montujący spiralę balansu. Była to wyrazista ilustracja pracownika firmy jako najlepszego ambasadora marki. W roku 1966 logo Tissot zdobiło jacht Sora Delio podczas rejsów na Adriatyku na trasie Wenecja-Rimini. W 1968 samochód peruwiańskiego kierowcy rajdowego Henry'ego Braedley'a reklamował zegarek Tissot PR516, co wówczas nie było powszechnym zabiegiem promocyjnym.

Na początku XX w. TISSOT równie aktywnie promowało markę, czy to przez uczestnictwo w wielu ważnych i prestiżowych wydarzeniach, czy też wprowadzając nowe techniki merchandisingu i reklamy. W 2001 roku na przykład, w głównych punktach sprzedaży pojawiły się ekrany video. Koncepcja ta zdobyła uznanie jurorów i nagrody British POP Award i POPA Merchandising Award. W 2004 roku firma po raz kolejny wykazała się innowacyjnością, prezentuąc nowatorską koncepcję wystawienniczą. Tym razem były to meble firmowe, podkreślające szwajcarską jakość, wiarygodność i prestiż marki. Ten wyjątkowy sposób prezentacji kolekcji TISSOT szybko rozprzestrzenił się w sklepach na całym świecie, również w wybranych sklepach w Polsce.
TISSOT TOUR 2007:
1. Warszawa, C.H. Złote Tarasy: 8-10.11.2007 r.
2. Warszawa, C.H. Galeria Mokotów: 16-18.11.2007 r.
3. Kraków, C.H. Galeria Krakowska: 23-25.11.2007 r.
4. Katowice, C.H. Silesia City Center: 7-9.12.2007 r.
5. Szczecin, C.H. Galaxy: 11-13.12.2007 r.
Dodatkowych informacji o TISSOT TOUR może udzielić:
Ewelina Nidzgorska (Ewelina.nidzgorska@swatchgroup.com)

Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.tissot.ch
Ocena:
Twoja ocena:
Komentarze
Nikt nie dodał jeszcze komentarza.

reklama
Wideo
Polecane
White Papers

Wydatki pod specjalnym nadzorem

Z artykułu dowiesz się, jak powinna zostać zaprogramowania polityka wydatków oraz jakie obszary wydatkowania firmowych...

Chmura SAP dla obsługi klienta, sprzedaży i contact center

Oferowana na naszym rynku chmura SAP dedykowana obsłudze klienta jest unikalna – to fakt! Jeden producent oferuje zarówno...
Subskrypcje
Raport adSTANDARD 2014
Raport konferencyjny powstał w wyniku wielu spotkań i konsultacji z Radą programową konferencji adSTANDARD 2014. Jego podstawę stanowią najnowsze informacje o stanie polskiego rynku reklamy z uwzględnieniem porównań do osiągnięć i...
Znajdziesz nas

© Copyright 2014 International Data Group Poland S.A.
02-092 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 18a
tel.(+4822)321-78-00 fax(+4822)321-78-88