Nowy dział w Artegence

Nową jednostką organizacyjną w ramach agencji interaktywnej Artegence został dział badań wydzielony z działu strategii.

Zadania nowego działu to systematyczne testy usability, wywiady pogłębione w fazach poprzedzających budowę serwisów i tworzenie architektury informacyjnej dla klientów Artegence. Ponadto dział badań zajmie się białym wywiadem i analizą symptomów globalnych zmian w internecie na potrzeby klientów Artegence.

Tomasz Jakubowski, dotychczas specjalista ds. strategii, objął funkcję managera ds. badań. Wcześniej pracował m.in. w PBS Sopot (obecnie PBS DGA). Dla nowego działu przygotował już kilka autorskich produktów konsultingowych, w tym "Audyt Widzialności w sieci Internet", który jest punktem wyjścia do tworzenia "Strategii Obecności". Celem audytu widzialności jest zidentyfikowanie i opis światów społecznych oraz ich dynamiki w internecie. Audyt ten jest narzędziem pomocniczym w procesie budowania społeczności i tworzenia strategii webowych dla kluczowych klientów Artegence.

Do zespołu działu badań jako specjalista ds. badań dołączyła też Paulina Rzymska, tegoroczna absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.