WP startuje z reklamą behawioralną

Pod koniec października Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza do swojej ofery pakiety reklamy behawioralnej, które mają pozwolić reklamodawcom w bardziej precyzyjny sposób dotrzeć do wyszczególnionej grupy docelowej.

Wirtualna Polska przygotowała podstawowy zestaw 27 profili behawioralnych, m.in. planujący zakup auta, rodzice małych dzieci, podróżnicy, single czy kibice. Istnieje również możliwość określenia przez reklamodawcę zupełnie nowego profilu.

Jak czytamy w komunikacie, profile te opierają się na analizie zachowań użytkowników na stronach portalu. System analizuje, z jakich serwisów korzysta najczęściej internauta, jakie słowa wpisuje w wyszukiwarce oraz do jakich działów serwisów e-commerce zagląda. W ten sposób powstaje konkretny profil danego użytkownika.

- Zaproponowane przez nas rozwiązanie pozwala na dużo dokładniejsze dotarcie do określonych użytkowników niż przy użyciu dotychczas dostępnych metod targetowania- mówi Jacek Tryzno, kierownik Biura Reklamy w WP.

Ceny pakietów reklamy behawioralnej zaczynają się od 15 do 100 zł za 1000 odsłon. W cenniku występują dwa rodzaje pakietów- WPCoreMax, gdzie reklama emitowana jest bez ograniczenia ilości emisji do unikalnego użytkownika oraz WPCoreZasięg, w którym zamówiona liczba odsłon odpowiada zasięgowi kampanii. Reklamy w formie billboardu mają być emitowane w obrębie całego portalu.