Reklamodawcy chcą większej interakcji z użytkownikami

Nie jest nowością, że marketerzy coraz odważniej korzystają z możliwości, jakie im dają cyfrowe media. Raport przygotowany przez IAB, ANA (Association of National Advertisers) oraz AAA (American Association of Advertising Agencies) potwierdza, że ponad 90% reklamodawców planuje zwiększyć wydatki na marketing internetowy w najbliższych latach.

W raporcie "Marketing & Media Ecosystem 2010" wyróżnieni są interaktywni liderzy, czyli reklamodawcy, którzy już aktywnie korzystają z mediów cyfrowych i nie boją się eksperymentować w nowe formy reklamy- stanowią oni 18% badanych.

82% respondentów odpowiedziało, że zależy im na większej interakcji z klientami, a 80% na targetowaniu behawioralnym. Analitycy podkreślają w raporcie wzrost znaczenia spersonalizowanego dotarcia do internautów poprzez obserwowanie zachowań internautów m.in. na blogach, wyszukiwarkach, serwisach społecznościowych.

- Raport pokazuje to, o czym w IAB mówimy od dawna: coraz więcej i więcej reklamodawców oraz agencji reklamowych w całym kraju zdaje sobie sprawę, że interaktywność jest istotą nowej strategii reklamowej- mówi Randall Rothenberg, prezes IAB.

Reklamodawcy chcą lepiej poznać klientów, źródło: slajd z raportu Kliknij, aby powiększyćReklamodawcy chcą lepiej poznać klientów, źródło: slajd z raportu "Marketing & Media Ecosystem 2010"

Raport powstał w oparciu o badania ponad 250 reklamodawców oraz 75 przedstawicieli agencji reklamowych i największych korporacji mediowych w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.