Kwestionariusz: Dawid Szczepaniak, key account manager, agencja interaktywna Opcom

Kwestionariusz wypełnił dla Internet Standard Dawid Szczepaniak, key account manager, agencja interaktywna Opcom

Nie mógłbym się obejść bez... najpiękniejszej kobiety świata, której jakieś sześć lat temu oświadczyłem się po trzech dniach znajomości. I powiedziała "tak".

Gdy stoję w korku... śpię, czytam komiksy, wymyślam, improwizuję wywiady focusowe z taksówkarzami.

Serwisy internetowe, które odwiedzam codziennie to... www.interaktywnie.com;

www.womma.com

Web 2.0 to moim zdaniem... genialne hasło reklamowe.

Praca to dla mnie... ciąg wyzwań i pozornie nieosiągalnych celów, które sam sobie wyznaczam a następnie zagryzam zęby, by im sprostać. W chwili obecnej ten cel to lista siedmiu klientów do pozyskania/odbicia innym agencjom (było ich dziewięciu).

Czas wolny spędzam... biegając, czytając komiksy, pisząc, wymyślając.

Podoba mi się... Kobieta-Kot stworzona kreską Jima Lee. I najstarsze zeszyty z przygodami Thorgala.

Nie lubię, kiedy... ktoś palcuje, gniecie, targa moje Thorgale. Nawet nienawidzę.

W pracy jestem... uparty i zawzięty, jeśli wiem, że mam rację.

Gdybym miał zmienić pracę, to... nie wyobrażam sobie, co mogłoby mnie skusić. Być może własna agencja. Lub potężne i dobrze umotywowane ilością zer (a najlepiej procentów) wyzwanie.

Pracuję tam, gdzie pracuję, bo... to najbardziej kreatywny i najlepiej dobrany zespół ludzi w Krakowie. I wciąż się tu rozwijam.

W domu... w domu jest fajnie. Szczególnie po remoncie, który sam zrobiłem. Wynoszenie gruzu jest tragiczne.

Na wakacje... chętnie odwiedziłbym raz jeszcze Dubaj. Fascynuje mnie Azja. (Kochanie - obiecuję, że zostawię laptopa w domu :)

W Polsce zmieniłbym... pomidor. Przestańmy już marudzić na Polskę - nawet jeśli rzeczywiście jest nieciekawie. Ale... zakazałbym reklamy outdoorowej 95% reklamodawców - zaczynając od ociekajacych krwią plakatów promujących słabe horrory.

Zobacz inne kwestionariusze

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.