AOL pozbywa się pracowników

AOL zwolni kolejne 2000 osób. W ostatnich latach pracę w firmie straciło już 5000 zatrudnionych. Najnowsze zwolnienia mają związek ze zmianą profilu firmy - z dostawcy Internetu AOL przekształca się w firmę reklamową.

Prezes przedsiębiorstwa, Randy Falco, informuje, że nie tylko traci ono pracowników, ale zatrudnia nowych. W bieżącym roku nowymi pracownikami zostały setki osób, które zatrudniono w najlepiej rozwijających się wydziałach firmy.

AOL był niegdyś największym amerykańskim dostawcą Internetu. Kłopoty firmy rozpoczęły się, gdy klienci coraz częściej zaczęli ją porzucać na rzecz oferty konkurencji. W miarę jak spadają przychody z dostaw sygnału, AOL próbuje zwiększyć zyski z reklamy. Firma oferuje konta pocztowe, oprogramowanie i inne usługi, zarezerwowane wcześniej tylko dla subskrybentów.

Reorganizacja firmy weszła w swą najważniejszą fazę. O ile wcześniej zwalniano przede wszystkim pracowników biur obsługi klienta i marketingu, to obecnie pracę stracą osoby obsługujące zarząd. Jednocześnie ogłoszono, że siedziba główna firmy zostanie przeniesiona do Nowego Jorku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200