Program Forum IAB Polska

8 listopada w Warszawie odbędzie się Forum IAB Polska, poświęcone marketingowi interaktywnemu. W trakcie forum zostaną przyznane nagrody MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych.

Jednym z prelegentów będzie Alain Heureux- prezydent IAB Europe, który opowie o rozwoju internetu w

kontekście światowym. Michał Tober- prezes IAB Polska- będzie mówił o polskim rynku, a Arkadiusz Drulis o wydatkach na reklamę online w Polsce. Zaplanowane są także dwa panele dyskusyjne: krajowy i międzynarodowy nt. rozwoju internetu oraz nowych narzędziach e-marketingu.

W programie także prezentacja Andy Chen'a- wiceprezesa VIACOM/MTV ds. digital, który będzie mówił o nowych trendach w użytkowaniu mediów i gadżetów wśród młodzieży. Natomiast Michał Rutkowski opowie o telewizji w internecie.

David White, szef komitetu marketingu w wyszukiwarkach w IAB Europe i IAB UK przedstawi, jak wydawać pieniądze efektywnie i osiągać lepsze wyniki. Gregory Reokens z EURO RSCG pokaże, w jaki sposób zastosować social networks w marketingu.

Richard Taylor z ZED, pokaże najlepsze kreacje z rynku brytyjskiego, a Dawid Szczepaniak z Opcomu opowie, czy polska reklama internetowa ma szansę zaistnieć globalnie.

Wieczorem odbędzie się gala wręczenia nagród w konkursie MIXX. Regulamin i szczegóły konkursu dostępne są na stroniehttp://www.mixx-awards.pl .

Szczegółowe informacje i program Forum IAB Polska- http://forumiab.pl/