Bielizna w portfelu MCI

Fundusz MCI objął 30% udziałów w sklepie online z bielizną Intymna.pl za kwotę 700 tys zł. Docelowo MCI ma opcję zainwestowania 2,3 mln zł w latatch 2008-2010. Pieniądze zostaną przeznaczone na wydatki operacyjne, marketing oraz zwiększenie zaopatrzenia.

Sklep Intymna.pl powstał 5 lat temu, obecnie jest liderem, jeśli chodzi o sprzedaż bielizny przez internet. Sklep ma 80 tys. zarejestrowanych klientów, z których prawie 70% stanowią kobiety. Oferuje bieliznę ponad 60 marek oraz dodatki jak biżuteria czy kosmetyki. Wszystkich produktów w ofercie jest ponad 2 tys.

Firmę założyły dwie panie - Dagmara Malczewska-Grzelak oraz Małgorzata Lisowska. -W firmie zatrudnionych jest kilkanaście pięknych, seksownych kobiet- mówi o obecnym stanie zatrudnienia Malczewska-Grzelak.

Intymna.pl miesięcznie obsługuje ok. 5 tys. zamówień. Według informacji podanych przez Andrzeja Jasienieckiego z MCI, sklep rozwija się w tempie 30% rocznie. Przychody firmy w

w 2006 r. przekroczyły 2 mln zł. -Mamy duże doświadczenie w e-commerce, dlatego nasz wkład to nie tylko kapitał, ale także doświadczenie- deklaruje Jasieniecki.

Kliknij, aby powiększyć Pieniądze z inwestycji mają być rozdzielone po 1/3 na: marketing, wydatki operacyjne - czyli rozbudowanie magazynów i call-center, oraz zwiększenie liczby magazynowanych towarów.

Wartość polskiego rynku odzieży jest szacowna na 28 mld zł w 2006r. , z tego bielizna to ok. 4-5 mld zł. Wartość sprzedaży bielizny online to ok. 50-60 mln zł rocznie. Potencjał jest duży, bo według danych Intymna.pl aż 35% internautów kupuje bieliznę w sieci.

MCI wybrało Intymna.pl przede wszystkim za względu na pozycję lidera na rynku oraz silny-managmenet. Bielizna jest też najszybciej rozwijającym się i rosnącym segmentem odzieży.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.