Opóźni się giełdowy debiut K2 Internet

Agencja e-marketingu K2 Internet zamierza zadebiutować na warszawskiej giełdzie pod koniec roku. Debiut się opóźni, ponieważ Komisja Nadzoru Finansowego nie zatwierdziła dotychczas prospektu emisyjnego spółki.

Jak czytamy w komunikacie prasowym K2 Internet, "zmiana terminu debiutu związana jest z wydłużonym cyklem postępowania przed urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, a także koniecznością podjęcia dodatkowych czynności o charakterze uzupełniającym w odniesieniu do złożonego prospektu emisyjnego".

Spółka czeka na zatwierdzenie prospektu już cztery miesiące. Na razie nie wiadomo ile pieniędzy chce pozyskać z giełdy ani na co zamierza je przeznaczyć. Pierwsza oferta publiczna oprócz dokapitalizowania spółki umożliwi także wyjście z inwestycji funduszowi bmp AG, który od 2000 r. zainwestował w nią ok. 0,5 mln euro i posiada obecnie 42% jej akcji.

K2 Internet S.A. to spółka marketingowo-technologiczna. Zajmuje się obsługą firm w zakresie e-marketingu, dedykowanych rozwiązań informatycznych i infrastruktury, a także kontroluje dom mediowy ACR S.A. W 2006 r. spółka odnotowała 15 mln zł przychodów oraz zysk netto w wysokości 1,12 mln zł.

Patrz także:

K2 Internet bliżej giełdy