Gazety online chcą mieć wideo

92% spośród 100 największych amerykańskich serwisów dzienników oferuje treści wideo, to o 31% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku, wynika z raportu Bivings Group.

Treści wideo odnotowały największy wzrost, w zeszłym roku miało je 61% spośród 100 największych serwisów gazet. 39 witryn dzienników oferuje własne treści wideo, 26 materiały Associated Press, 13 treści od lokalnych dostawców, reszta korzysta z kilku źródeł informacji.

Drugą funkcjonalnością po wideo, która odnotowała największy wzrost są zakładki (ang. bookmarks) - z 7% w 2006 r. do 44% w tym - , trzecią - RSS - oferuje go 97% serwisów, w stosunku do 76% w 2006 r. Co ciekawe możliwość komentowania artykułów daje zalewdwie 33% serwisów, to jednak i tak więcej niż w 2006 r., kiedy było ich 19%.

Blogi dziennikarzy ma już 95% serwisów, w zeszłym roku było ich o 15% mniej.

Z raportu wynika także, że aż 81% użytkowników edycji online, sięga także do papierowych wydań gazet.

Źródło: Newspapers and Technology

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.