Tuba - Seminarium o mediach i reklamie

10 września w warszawskim Multikinie odbędzie się seminarium dotyczące mediów i reklamy "Tuba". Wystąpią na nim specjaliści polskiego rynku reklamy oraz znani blogerzy. Internet Standard jest jednym z patronów medialnych imprezy.

W programie seminarium "mediafunowo-edukacyjnego" są wystąpienia praktyków reklamy: Katarzyny Dragovic - założycielki i dyrektorki Szkoły Mistrzów Reklamy, Artura Gortycha - prezesa agencji interaktywnej Artegence oraz Łukasza Mikołajczuka - redaktora prowadzącego magazyn Visual Communication.

Dopełnieniem spotkania będzie panel dyskusyjny blogerów. Wystąpią na nim Bartosz Kulesza (www.datasky.pl), Irena Magierska (www.zjadamyreklamy.blox.pl), Artur Kurasiński (www.blog.kurasinski.com), Dominik Kaznowski (www.kaznowski.blox.pl) oraz Maciej Budzich (blog.mediafun.pl).

Tuba - Seminarium o mediach i reklamie
Dodatkową atrakcją ma być przedpremierowy pokaz filmu Roberta Rodrigueza "Grindhouse vol. 2. Planet Terror".

Organizatorem spotkania jest blog Mediafun.pl we współpracy z agencją interaktywną Artegence.

Seminarium odbędzie się 10 września o godz. 14 w warszawskim Multikinie. Wstęp na imprezę jest bezpłatny. Więcej informacji na stronie Blog.Mediafun.Pl.