Reklamy w YouTube

Przed dziesięcioma miesiącami Google kupił YouTube, popularną stronę internetową, na której udostępniane są pliki wideo. Dotąd nie przynosiła ona istotnych zysków (15 mln USD rocznie), a kosztowała właścicieli 1,65 mld USD. Teraz sytuacja ma się zmienić dzięki reklamom umieszczanym wewnątrz wyświetlanych filmików wideo - podaje Puls Biznesu.

W PB czytamy, że nie będą to jednak zwykłe uciążliwe bannery, jak to się zdarza w większości stron WWW. "Nakładka" będzie pojawiać się na dole oglądanego pliku. Jeśli użytkownik nie kliknie na nią, to mniej więcej po 10 sekundach link do reklamy zniknie. Na początek umowę na umieszczanie takich reklam na YouTube podpisało 50 firm, a ich spoty będzie można oglądać już w tym tygodniu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200