Walka na odsłony, czyli gry MMO w Onet.pl

Onet.pl we współpracy z firmą Gameforge uruchomił platformę wieloosobowych gier sieciowych. Wśród nich jest serwis BiteFight.pl, znany z tego, że miesięcznie ma ponad 200 mln odsłon. Decyzja Onetu jest zapewne odpowiedzią na ostatni ruch wykonany przez portal Interia.pl. W kwietniu br. do Interii dołączył serwis Travian.pl, który kilkakrotnie znalazł się w TOP 10 Megapanelu ze względu na liczbę odsłon.

"Interia.pl właśnie rozpoczęła walkę na odsłony" - takie opinie było słychać na rynku, gdy portal Interia.pl wziął pod swoje skrzydła grę MMO Travian.pl.

Producentem gier w serwisie Onet.pl Multigry jest niemiecka firma Gameforge. Dostępne tytuły to m.in. OGame, BattleKnight, MetalDamage. Jest wśród nich także BiteFight - serwis, który kilka razy znajdował się w pierwszej dziesiątce Megapanelu ze względu na liczbę odsłon. Według majowych wyników Megapanelu, Bitefight.pl miał ich ponad 235 mln.

Wszystkie gry zakupione przez Onet.pl miały w maju (zgodnie z Megapanelem) 464 mln odsłon.

Walka na odsłony, czyli gry MMO w Onet.pl

Jako, że Onet.pl jest wyłącznym partnerem Gameforge w Polsce, wybrane gry firmy będą dostępne jedynie w domenie Onetu. Serwisy te będą także wliczane do statystyk Megapanel/PBI, co oznacza, że Onetowi przybędzie zapewne kilkaset milionów nowych odsłon.

Walka na odsłony, czyli gry MMO w Onet.pl

Bitefight.pl miał w maju 235 mln odsłon

Decyzja Onetu jest prawdopodobnie odpowiedzią na ruch portalu Interia.pl. Dzięki temu, że gra MMO Travian.pl znajduje się w domenie Interia.pl, portal odnotował w maju o 337 mln odsłon więcej niż w kwietniu bieżącego roku, zgodnie z wynikami Megapanel/PBI Gemius. A to na pewno spodobało się reklamodawcom.

MMO, czyli Massive Multiplayer Online Games to gry w których może współzawodniczyć wiele osób. Zarówno nowe gry MMO Onetu jak i Interii są dostępne z poziomu przeglądarki i darmowe.