Interia.pl: Nowy system reklamy kontekstowej

Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.

AdSearch to reklama wyświetlana w wyszukiwarce i katalogu Interia, jak i na stronach internetowych witryn sieci ARBOmedia, które jak mówią twórcy systemu, docierają do 90% polskich internautów.

AdSearch udostępnia szereg narzędzi służących do precyzyjnego targetowania reklam. Dwie z nich - targetowanie czasowe i capping - są nowościami niedostępnymi u konkurencji. Dzięki pierwszej z nich reklamodawca może określić dni tygodnia i godziny w jakich wyświetlana jest reklama. Capping umożliwia określenie ilości emisji reklam dla pojedynczego użytkownika.

AdSearch udostępnia także specjalną formę reklamy - w dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta jest treść reklamowa - po najechaniu kursowem na słowo-link pokazuje się boks reklamowy.

Już jakiś czas temu ARBOmedia uruchomiła system reklamy kontekstowej we współpracy z Interią - SmartContext. Jaki jest jego związek z AdSearch? -System AdSearch jest własnością firmy Interia.pl. Firma ArboMedia zajmuje się sprzedażą reklam w naszym systemie oraz udostępnia swoją powierzchnię pod emisję reklam. SmartContext to marka utworzona przez ArboMedia do sprzedaży naszego systemu AdSearch. Oznacza to, że klient, któryc chce zakupić reklamy w systemie AdSearch może założyć konto/logować się do swojego panelu użytkownika zarówno przez stronę adsearch.pl jak i smartcontext.pl.- mówi dla Internet Standard Agnieszka Kliber z Interia.pl.

http://adsearch.interia.pl