Agencja Cookie.pl dla festiwalu FETA

Agencja kreatywna Cookie.pl przygotowała serwis internetowy XI edycji Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych FETA.

Festiwal posiada silne wsparcie informacyjne ze strony tradycyjnych mediów, serwis internetowy może skupić się celach promocyjnych i wizerunkowych, informuje agencja Cookie.pl w komunikacie. Dzięki temu kolejne wersje serwisu www.feta.pl rozprzestrzeniają się w internecie wirusowo, co roku w okresie naokolo festiwalowym serwis odwiedza średnio 80 tysięcy osób.

Serwis internetowy FETA obsługuje się w dość nietypowy sposób - wyłącznie za pomocą klawiatury.

Festiwal FETA to obok poznańskiej Malty jedna z największych imprez teatru ulicznego w Polsce. Konsekwentna realizacja planów artystycznych przez organizatorów sprawiła, że Festiwal zyskał sobie miano kulturalnej wizytówki Gdańska. Wg szacunków każda edycja gromadzi około 150 tysięcy widzów.

Cookie.pl wykonało nowy serwis Feta.pl na zasadach non-profit.

http://www.feta.pl