Artegence poprowadzi letnią kampanię Knorra

W poniedziałek 2 lipca ruszyła letnia akcja promocyjna marki Knorr - Gorący Kubek. Agencja Artegence przygotowała serwis, grę oraz kampanię internetową.

Gra, wokół której koncentruje się akcja, dostępna jest pod adresemhttp://www.tegomitrzeba.pl. Uczestnicy muszą zdobyć jak największą liczbą punktów w ciągu trzech minut przepływając przez jak największa ilość bramek w wartkim nurcie górskiego potoku. Istotne jest dopilnowanie, by kubek nie uległ zatopieniu. Swoje szanse można zwiększyć wpisując kody z zestawów promocyjnych Gorącego Kubka.

Kampania internetowa wspierająca letnią aktywację skierowana jest do młodych osób i potrwa do końca lipca. Reklamy (billboardy i toplayery) pojawią się w portalu Onet.pl, serwisach Pudelek.pl i Pomponik.pl oraz na wybranych serwisach zrzeszonych w sieciach Adnet i IDMnet oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.

Za dobór powierzchni reklamowej odpowiada OmnicomMediaGroup.

http://www.artegence.com/