Mobilny Bankier.pl
- Piotr Zalewski,
- 20.06.2007, godz. 12:17
Firma Bankier.pl S.A. zaprezentowała dzisiaj mobilną wersję swojego serwisu. Na jego promocję chce przeznaczyć ponad 1,1 mln zł.
M.bankier.pl , bo pod takim adresem dostępny jest nowy serwis, oferuje notowania giełdowe, komunikaty spółek, kursy walut, komentarze analityków, wiadomości ekonomiczne. Serwis jest dostosowoany do szerokiej gamy urządzeń przenośnych.
W wakacje Bankier.pl planuje kampanię promocyjną z budżetem ponad 1,1 mln zł. W kampanii radiowej znalazły się: Radio Kolor, Radio Wawa, Radio Jazz. Kampania prasowa obejmie: Puls Biznesu, Harvard Business Review, Forbes, Wprost i Newsweek. W internecie reklamy M.Bankier.pl pojawią się w serwisach Polityka.pl; Wirtualnemedia.pl; Mediarun.pl; Gazeta.pl; Wakacje.pl oraz Bankier.pl. -W media planie kampanii promocyjnej duży nacisk kładziemy na obecność w mediach biznesowych, gdyż m.bankier.pl to pierwszy w pełni mobilny serwis dedykowany właśnie biznesowemu odbiorcy - mówi o kampanii Maciej Klepacki, marketing manager Bankier.pl.
Jak podkreślają przedstawiciele Bankier.pl S.A., m.bankier.pl jest pierwszym finansowym internetowym serwisem mobilnym w Polsce.