Mobilny Bankier.pl

Firma Bankier.pl S.A. zaprezentowała dzisiaj mobilną wersję swojego serwisu. Na jego promocję chce przeznaczyć ponad 1,1 mln zł.

M.bankier.pl , bo pod takim adresem dostępny jest nowy serwis, oferuje notowania giełdowe, komunikaty spółek, kursy walut, komentarze analityków, wiadomości ekonomiczne. Serwis jest dostosowoany do szerokiej gamy urządzeń przenośnych.

Mobilny Bankier.pl

M.Bankier.pl w przeglądarce dla komórek Opera Mini

-Bardzo nam zależało, aby mobilna wersja portalu była uruchomiona jeszcze przed wakacjami. Dostępność serwisu w tym okresie jest szczególnie ważna dla tych wszystkich osób, które także podczas urlopu potrzebują dostępu do niezbędnych z biznesowego punktu widzenia informacji- mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor naczelny Bankier.pl.

W wakacje Bankier.pl planuje kampanię promocyjną z budżetem ponad 1,1 mln zł. W kampanii radiowej znalazły się: Radio Kolor, Radio Wawa, Radio Jazz. Kampania prasowa obejmie: Puls Biznesu, Harvard Business Review, Forbes, Wprost i Newsweek. W internecie reklamy M.Bankier.pl pojawią się w serwisach Polityka.pl; Wirtualnemedia.pl; Mediarun.pl; Gazeta.pl; Wakacje.pl oraz Bankier.pl. -W media planie kampanii promocyjnej duży nacisk kładziemy na obecność w mediach biznesowych, gdyż m.bankier.pl to pierwszy w pełni mobilny serwis dedykowany właśnie biznesowemu odbiorcy - mówi o kampanii Maciej Klepacki, marketing manager Bankier.pl.

Jak podkreślają przedstawiciele Bankier.pl S.A., m.bankier.pl jest pierwszym finansowym internetowym serwisem mobilnym w Polsce.