Nowe polskie IAB rozpoczęło działalność

"Stare" IAB Polska oficjalnie zakończyło swój żywot 14 maja. -Zakończył się pewien etap działalności polegający na zaangażowaniu osób prywatnych i przedstawicieli firm poza czasem ich normalnej pracy, było to swoiste "pospolite ruszenie", które przez pewien czas uzyskiwało bardzo ciekawe rezultaty, ale z czasem straciło energię i popadło w decyzyjny chaos- mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor IAB Polska. Tym samym rozpoczął oficjalną działalność Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Na walnym zgromadzeniu majątek stowarzyszenia IAB Polska został jednogłośnie przekazany na rzecz związku.

Działa już nowe biuro IAB. -Trwa rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. PR oraz rozpoczyna się proces organizacji praktyk studenckich- mówi dyrektor generalny Jarosław Sobolewski, który w biurze pracuje na razie tylko z asystentką. Do praktykantów będzie należeć m.in. aktualizacja stron internetowych oraz tworzenie bazy wiedzy polskiego IAB.

W najbliższym czasie mają zostać powołane grupy robocze dotyczące sieci reklamowych, branży ogłoszeń drobnych w internecie oraz SEM. Związek przygotowuje się również do przyjęcia dużej grupy nowych członków.

W najbliższy czwartek związek odwiedzi prezydent IAB Europe Alain Heurex.

Patrz także:

Dyrektor IAB: Marzę, by IAB stało się organizacją powszechną

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.