Joost podpisuje umowę z dużą grupą reklamodawców

Internetowa platforma wideo, Joost, podpisała trzymiesięczny kontrakt reklamowy z grupą 31 wielkich koncernów, wśród których znalazły się m.in. Coca-Cola, Nike, General Motors, Procter & Gamble oraz Visa.

Nowa kampania Joosta będzie rozwijana głównie w Stanach Zjednoczonych i Europie. Wśród reklamodawców amerykańskich znajdą się jeszcze takie marki, jak: Electronic Arts, Kraft, Lionsgate, Microsoft, Nestlé Purina PetCare, a wśród europejskich: IBM, L'Oréal Paris i Nokia Nseries.

Jednostki reklamowe Joosta będą zawierały oprócz sponsoringu i brandingu ściąganych przez platformę programów, zarówno tła reklamowe, spoty wideo oraz widgety - malutkie, aktywne aplikacje, wyświetlające określoną treść.

Joost stworzył na potrzeby kampanii specjalny dodatek do swojej aplikacji wideo - Ad Bug. Dodatek pozwoli na wyświetlanie logo reklamodawcy w rogu ekranu, podobnie jak dzieje się to w przypadku znaku firmowego w ramówce tradycyjnej stacji telewizyjnej.

Więcej informacji o Joost:

Zobacz jak wygląda Joost - telewizja internetowa twórców Skype'a

źródło: http://www.clikz.com/
***

Autorem tekstu jest Konrad Szlendak

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.