Viacom razem z Yahoo

Nowy system reklamy internetowej Yahoo cieszy się coraz większym uznaniem. Firma podpisała kontrakt reklamowy z Viacom na obsługę wszystkich 33 witryn należących do koncernu medialnego.

Yahoo będzie wyłącznym dostawcą wyszukiwarki i reklam kontekstowych na takich witrynach jak mtv.com czy comedycentral.com. W przyszłości umowa może zmienić charakter na międzynarodowy, wtedy Yahoo obsługiwałoby reklamy na 140 witrynach należących do Viacom.

Yahoo będzie serwowało reklamy przy pomocy Panamy, nowego systemu, który został wprowadzony w lutym br. I jak wynika z analiz comScore przyczynił się do wzrostu liczby kliknięć w reklamy.

Sukces platformy Panama to nie jedyny powód dla którego Viacom zdecydowało się na współpracę z Yahoo. Viacom niedawno oskarżył Google o naruszenie praw autorskich w serwisie YouTube i zażądał 1 mld USD odszkodowania.