Sieć ARBOmedia większa niż Ad.net

ARBOmedia jest największą polską siecią reklamową jeśli chodzi o zasięg, wynika z danych ostatniego, styczniowego badania Megapanel PBI/Gemius.

Rosnąca liczba użytkowników ARBOmedia stanowi rezultat przede wszystkim stale rozbudowywanego portfolio, podaje firma w komunikacie.

W ciągu 2006 roku sieć pozyskała wiele popularnych witryn, m. in. Maxior.pl (1 mln 962 tys. użytkowników), Gry.pl (1 mln 641 tys. użytkowników), Jeja.pl (1 mln użytkowników), PoSzkole.pl (986 tys. użytkowników). Wyniki za Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2007.

Oglądalność witryn zrzeszonych w ARBOmedia rośnie także dzięki sukcesywnemu rozwojowi ich zawartości i funkcjonalności. W ciągu zeszłego roku strona Ceneo.pl odnotowała 649% wzrost oglądalności, Szybko.pl 632%, Pobieralnia.pl 581% , procent wzrostu za badaniem Megapanel PBI/ Gemius, styczeń 2006 - styczeń 2007.

Liczba użytkowników (real users) biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/ Gemius, 2007.01). Źródło: ARBOmediaLiczba użytkowników (real users) biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/ Gemius, 2007.01). Źródło: ARBOmedia

Zasięgi biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/ Gemius, 2007.01). Źródło; ARBOmediaZasięgi biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/ Gemius, 2007.01). Źródło; ARBOmedia

Pod względem liczby odsłon nadal numerem jeden jest Ad.net, który miał ich w styczniu ponad 2 mld, ARBOmedia - 1,22 mld.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.