Janmedia otwiera drugie biuro w USA
- internetSTANDARD,
- 29.03.2007, godz. 15:49
Agencja Interaktywna Janmedia, znana na rynku amerykańskim otwiera drugie biuro w USA.
Pierwsze biuro Janmedia powstało w Waszyngtonie, obecnie zatrudnia 8 osób. Drugie amerykańskie biuro powstanie w Richmond. Miasto Richmond to stolica stanu Wirginia. Jednym z ważniejszych czynników w wyborze lokalizacji okazał się akademicki potencjał stanu Wirginia (m.in University of Richomnd, University of Virginia, Virginia Commonwealth University oraz William and Mary).
Szefem biura w Richmond została Erin Janes Brooks, pełniąca do tej pory funkcję Specjalisty Rozwoju Produktów i Project Managera.
Biuro w Richmond obsługiwać będzie zarówno obecnych jak i przyszłych klientów Janmedia. W ramach Janmedia nie występuje praktycznie podział zasobów ze względu na geografię. Zdarzało się już, że klienci polscy byli w niektórych elementach obsługiwani przez specjalistów w Waszyngtonie.
-Wraz z ciągłym rozwojem portfolio naszych klientów rozpoczynamy wstępne rozmowy dotyczące otworzenia biura także na zachodnim wybrzeżu. Obecnie mamy tam już wielu klientów i w pewnym momencie zaistnieje potrzeba wspierania tych klientów bezpośrednio na miejscu. Jednocześnie koncentrujemy się silnie na nowych produktach, które zaoferujemy jednocześnie naszym klientom w USA i Europie. Planujemy premierę na lato tego roku - mówi Mati Makagon, Prezes Janmedia Interactive.
Rozpoczynamy na łamach Internet Standard publikację informacji z rynku agencji interaktywnych.
Newsy są dostępne poprzez odrębny kanał RSS "Agencje Interaktywne" - zachęcamy do subskrypcji.
Niebawem będzie dostępny oddzielny newsletter dotyczący Agencji Interaktywnych.
Newsy dotyczące tej tematyki nie będą trafiać do newslettera "Wydarzenia Internet Standard", ani kanału RSS z Aktualnościami. Nie będzie ich można także znaleźć na witrynie IDG.pl, a jedynie w serwisie Internet Standard.