Edipresse: nowi pracownicy działu online
- Piotr Zalewski,
- 02.03.2007, godz. 15:51
Edipresse rozwija swój dział internetowy. Do zespołu dołączyło dwóch nowych pracowników.
-Zmiany w dziale są efektem konsekwentnej realizacji przyjętej strategii internetowej w Edipresse Polska- mówi Anna Kęsicka, pełnomocnik zarządu ds. internetu.
Kierownikiem ds. contentu została Karolia Stępczyńska, z branżą internetową związana od siedmiu lat. Wcześniej była zastępcą redaktora naczelnego Rzeczpospolitej online oraz współtworzyła strategię promocyjną dla portalu Gazeta.pl. W Edipresse będzie koordynowała prace redakcji on-line oraz czuwała nad rozwojem redakcyjnym serwisu Polki.pl i serwisów internetowych wydawnictwa.
Michał Giera objął stanowisko specjalisty ds. reklamy w Internecie. Wcześniej, od 2005 roku był związany z wydawnictwem Agora, pracując w sziale sprzedaży Gazety Wyborczej, potem w Gazeta.pl. Odpowiadał za obsługę kluczowych klientów portalu.
Tomasz Sofuł, dotychczasowy kierownik ds. promocji w internecie awansował na stanowisko kierownika ds. promocji i rozwoju. Poza prowadzeniem działu promocji tytułów internetowych będzie odpowiadał za projekty specjalne oraz koordynował pracę działu graficznego. Tomek pracuje w Edipresse od marca 2006 roku.
Patrz także: Edipresse walczy o internet