Gazeta.pl podpisała umowę z Winamp

Portal Gazeta.pl podpisał umowę z Winamp na wyłączną sprzedaż reklam na terenie Polski. Winamp jest jednym z najpopularniejszych odtwarzaczy muzycznych, należy do firmy AOL.

Z informacji podanych przez AOL wynika, że z Winampa korzysta w Polsce ok 3 mln użytkowników.

- Rozpoczęcie współpracy z Winamp otwiera zupełnie nowe możliwości dla naszego portalu. Poza rozszerzeniem oferty reklamowej, powiększymy nasza ofertę o nową, atrakcyjną grupę odbiorców. Winamp ma w Polsce grupę wiernych i lojalnych użytkowników. Jest to marka głęboko zakorzeniona z segmencie muzycznym i szeroko znana polskim internautom - mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.

-Emisję reklam w Winampie rozpoczęliśmy w 2006 roku- mówi specjalnie dla Internet Standard Sam Weber, business manager Winamp. Kiedy polskie reklamy pojawią się w odtwarzaczu? -Jak wiadomo dopiero co podpisaliśmy umowę z Gazeta.pl. Mamy nadzieję, że polskie reklamy pojawią się w II kwartale tego roku- tłumaczy Weber.

Jak podaje Gazeta.pl z odtwarzacza Winamp korzystają głównie "mężczyźni, otwarci na nowinki z zakresu technologii, o dość znacznych dochodach".

Reklama graficzna w Winampie jest wyświetlana w module Media Library, m.in. w sekcjach Now Playing i ShoutCast directory. Dostępne formy reklamowe to skyscraper, śródtekst oraz billboard.

Gazeta.pl sprzedaje reklamę w Winampie w pakietach: reklama emitowana jest zarówno w odtwarzaczu, jak i w wybranych serwisach portalu Gazeta.pl.

Aktualizacja: 06 lutego 2007 13:20

Dodaliśmy informacje na temat formatów reklamowych wyświetlanych w Winampie oraz wypowiedź Sama Webera, business managera Winampa.