ARBOmedia: 97% dynamika wzrostu liczby odsłon

ARBOmedia opierając się na danych pochodzących z badania Megapanel PBI/Gemius podała procentowe udziały biur reklamy internetowej ze względu na odsłony. Najwięcej, 27%, ma Onet.pl, kolejna jest Wirtualna Polska, na którą przypada 16% z nich. Na trzecim miejscu sieć reklamowa Ad.net, w rękach której jest 14% odsłon.

Sieć reklamowa ARBOMedia znalazła się na czwartym miejscu, z 11% udziałem w liczbie odsłon.

Udział odsłon biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 11.2006). Źródło: Materiały prasowe ARBOmedia.Kliknij, aby powiększyćUdział odsłon biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 11.2006). Źródło: Materiały prasowe ARBOmedia.

Firma podała też dynamikę przyrostu liczby odsłon w okresie listopad 2005 - listopad 2006, również bazującą na wynikach badania Megapanel PBI/Gemius. Największą dynamikę wzrostu odnotowała sieć ARBOmedia, na drugim miejscu znalazł się sieć IDMnet, a na trzecim IDG.pl.

Dynamika liczby odsłon biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 11.2005 – 11.2006). Źródło: materiały prasowe ARBOmediaKliknij, aby powiększyćDynamika liczby odsłon biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 11.2005 – 11.2006). Źródło: materiały prasowe ARBOmedia

ARBOmedia podaje, że tak dużą dynamikę wzrostu zawdzięcza podjęciu w 2006 r. współpracy z Axel Springer i grupą Travelplanet, a także wzrostowi popularności serwisów zrzeszonych w sieci. W listopadzie 2006 r. witryny w sieci ARBOmedia odnotowały łącznie ponad 1 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.