IAB Polska ma dyrektora generalnego

Internet Advertising Bureau Polska powołało wczoraj Jarosława Sobolewskiego na stanowisko Dyrektora Generalnego. Jarosław Sobolewski związany jest z branżą internetową od 10 lat. Ostatnio pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju w serwisie ogłoszeniowym Gratka.pl.

Jako dyrektor do spraw rozwoju Gratka.pl doprowadził serwis na pierwsze miejsce rankingu Budownictwo i Nieruchomości badania Megapanel PBI/Gemius. Wcześniej pracował też w firmie Trader.com.

Studiował politologię. Interesują go podróże, nowe technologie, muzyka, literatura oraz film.

Jarosław Sobolewski na stanowisku dyrektora generalnego IAB Polska będzie kierował biurem i całą pracą stowarzyszenia.

Jarosław SobolewskiJarosław Sobolewski

Internet Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania internetu.

Patrz także:

Wywiad z prezesem IAB Polska. IAB: Nie możemy tupnąć nogą i coś kazać

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.