Biały wywiad od Netsprint.pl

Netsprint wraz z norweskim partnerem Opoint AS wprowadzają Newspoint - system monitorujący komunikację w internecie. Pozwala on śledzić aktualne oraz historyczne publikacje internetowe na podstawie wpisywanych słów kluczowych i innych kryteriów. System adresowany jest przede wszystkim do działów PR firm oraz redakcji. W najtańszej wersji kosztuje 200 zł miesięcznie. Zdaniem twórców to nowatorska usługa na rynku firm oferujących monitoring mediów.

Newspoint śledzi ponad 500 serwisów WWW i więcej niż 100 blogów, nie monitorowane są fora internetowe oraz archiwa płatne.

Wraz z wykupieniem usługi klient uzyskuje dostęp do panelu administracyjnego dostępnego przez przeglądarkę, który umożliwia zdefiniowane słów które mają być monitorowane oraz parametrów takich jak kategoria tematyczna czy okres publikacji. System prezentuje między innymi kiedy i gdzie były publikowane informacje, generuje wykresy, umożliwia przygotowywanie raportów w pliku PDF, a także analizuje media.

Tzw. inteligenta wyszukiwarka filtruje informacje ze względu na obecność słów w określonym kontekście, bliskość wyrażeń, ich wieloznaczność, ilość wystąpień określonych słów w tekście.

Newspoint pozwala monitorować m.in. wiadomości dotyczące firmy, marek i produktów, recenzje, informacje nt. trendów na rynku czy informacje nt. działań konkurencji.

- Naszym celem jest, aby NewsPoint oszczędzał czas i pieniądze zarówno profesjonalnych podmiotów na rynku Public Relations jak i niewielkich firm, które dotychczas nie monitorowały obecności swojej i swoich konkurentów w Sieci.- mówi Artur Banach, prezes Netsprint.pl. -NewsPoint jest dostępny online, nie trzeba go instalować, wystarczy tylko wpisać adres www w przeglądarce i zalogować się. Dzięki przeszukiwaniu praktycznie całego "opiniotwórczego" Internetu oraz dostosowanemu do potrzeb pracowników działu PR panelu zarządzania, narzędzie to umożliwia zarówno szybkie reagowanie na sygnały pochodzące z rynku jak i śledzenie i raportowanie komunikacji w długim horyzoncie czasowym.



System jest płatny, wersja jednostanowiskowa bez modułów analizy i statystyk mediów oraz wyszukiwania inteligentnego kosztuje 200 zł miesięcznie. Wersja pięciostanowiskowa ze wszystkimi modułami to koszt rzędu 700 zł miesięcznie. Netsprint.pl przygotował także oddzielną ofertę dla agencji Public Relations. Oferowana jest miesięczna wersja próbna.

Więcej: http://www.newspoint.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.