Marketerzy wydadzą więcej na mailing

85% marketerów planuje w roku 2007 zwiększyć wydatki na marketing w internecie. Największy wzrost odnotuje mailing, wynika z raportu opracowanego przez firmę Alterian.

69% spośród 540 ankietowanych marketerów chce przeznaczyć więcej pieniędzy na mailing. Jeden na czterech planuje wydać więcej na reklamę graficzną. W badaniu nie umieszczono informacji dotyczącej reklamy w wyszukiwarkach.

Jednak wydatki na online są nadal nieporównywalnie mniejsze od pieniędzy przeznaczanych na reklamę w tradycyjnych mediach. 61% ankietowanych zadeklarowało, że na online wyda mniej niż 0,5 mln USD rocznie. Z kolei na reklamy offline, ponad 5 mln USD planuje wydać 28% ankietowanych.

W badaniu wzięli udział marketerzy z USA i Wielkiej Brytanii. Brytyjczycy planują zmniejszyć wydatki na kampanie offline o 25%, Amerykanie o 7%.

Alterian jest dostawcą oprogramowania dla marketingu bezpośredniego.

Więcej: Alterian (ang.)