Michał Brański, o2.pl: Zacięta rywalizacja w e-branży

Rok 2006 minął pod znakiem walki o zasoby ludzkie oraz o zasoby w postaci najcenniejszych partnerów medialnych. To był rok panicznych reakcji - komentuje Michał Brański, członek zarządu o2.pl.

2006 to rok, w którym w ruch poszły łokcie. Już nie "starcza" wzrostu rynku, aby wszyscy rośli na zadowalającym poziomie. Prowadzi to do radykalizacji działań, walki o zasoby ludzkie oraz o zasoby w postaci najcenniejszych partnerów medialnych. Rok panicznych reakcji.

Gwałtowna wymiana wyższej kadry menedżerskiej Interii była jednym z najważniejszych wydarzeń 2006 roku. Dynamiczne wejście w rynek nowego szefa Gazety.pl, która zaczęła działać z nową energią. Sądzę, że swoje piętno odcisnęło również o2.pl - poprzez takie projekty jak Wrzuta.pl, Pudelek.pl, LuxLux.pl. Temu pierwszemu udało się chyba odbić rynek wideo z rąk YouTube, zanim byłoby za późno.

Michał Brański, członek zarządu o2.plMichał Brański, członek zarządu o2.pl

2007

Wejście Pino, świeże wejście Dziennik.pl, rywalizacja o2.pl-Interia zaostrzy tylko sytuację w 2007 roku. Nie potrafię jednoznacznie powiedzieć, czy uwolnienie ADSL-i będzie jakimkolwiek przełomem dla spółek z branży internetowej.

Zobacz też:

Wywiad z założycielami o2.pl

Gwidon Humeniuk, Ad.net: Koniec wzrostu wydatków na portale

Jacek Murawski, WP.pl: Tradycyjni ruszą w internet

Tomasz Józefacki, Gazeta.pl: Internet przyciąga nowych inwestorów

P. Welc, P. Kowalczyk, Onet.pl: Konwergencja mediów jest nieuchronna

Piotr Ejdys, Gemius SA: 50% wzrost budżetów reklamowych w 2007

Arjan Bakker, Allegro.pl: Biznes internetowy w rękach użytkowników

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.