7,2 mld na reklamę graficzną w USA

Przez pierwsze dziewięć miesięcy roku 2006 amerykańscy reklamodawcy wydali 7,2 mld USD na internetową reklamę graficzną, o ponad 1 mld USD więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego, informuje TNS Media Intelligence.

W ciągu pierwszych dziewięcu miesięcy 2005 wydatki na reklamę typu "display ads" wyniosły w USA 6,1 mld USD.

Najbardziej rosną wydatki na reklamę w wyszukiwarkach, w tempie większym niż 30% rocznie, nie obejmują jej jednak szacunki TNS MI. Wydatki na reklamę graficzną mają 18% dynamikę wzrostu.

Głównym motorem wzrostu wydatków na reklamę online są średnie i małe firmy. Jak informuje TNS Media Intelligence, 50 największych amerykańskich reklamodawców koncentruje się na reklamie w innych mediach. - Pierwsza 50 reklamodawców zwiększyła wydatki na telewizję. Nie wiem z jakiej przyczyny. Być może obstawanie przy tradycyjnych mediach jest dla nich najłatwiejsze - powiedział dla MediaPost Steven Fredericks, dyrektor zarządzający TNS MI.



Więcej: TNS MI (witryna w języku angielskim)

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.