Gazeta.pl odświeża wizerunek

Gazeta.pl przedstawiła nową identyfikację wizualną, która ma na celu odświeżenie wizerunku portalu. Więcej miejsca mają stanowić treści związane ze stylem życia. Pion Internet Agory podkreśla, że działania spółki w internecie to nie tylko portal Gazeta.pl, ale także oddzielne brandy jak GazetaWyborcza.pl czy Dwukropek.pl.

- Cały proces powinien się zakończyć do końca stycznia 2007 - wyjaśnia dyrektor Pionu Internet Agory Tomasz Józefacki.

- Unowocześnione logo jest wyrazem zmieniającej się tożsamości Gazety.pl, która ma być portalem uniwersalnym, skierowanym do osób otwartych i pozytywnie nastawionych do życia. Nowe logo posiada zmieniający się w zależności od serwisu kolor ikony, który będzie żył razem z portalem - tłumaczy Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl.

Nowe logo Gazeta.plNowe logo Gazeta.pl W portalu pojawiły się eksluzywne materiały wideo z koncertu MTV Unplugged, na którym wystąpiła Kayah. - Chcemy mieć więcej treści lifestajlowych - mówi Dominik Kaznowski, który opowiadał także o popularności serwisu Deser, zawierającego plotki i ciekawostki. Pion Internet Agory rozważa wydzielenie go, tak aby stał się oddzielnym brandem. Tak stało się m.in. z serwisami GazetaPraca.pl czy GazetaDom.pl. Ostatnio dołączył do nich serwis sportowy Z Czuba, który został przemianowany na ZCzuba.pl.

Portal nie chce być kojarzony tylko z poważnym medium, jakim jest Gazeta Wyborcza. Dlatego również w serwisie Wiadomości pojawia się więcej "luźnych" treści. Przybywa też autorskich materiałów wideo. - Ostatnio nasze materiały wideo były emitowane w TVN24, między innymi w Kropce nad i. To prawdopodobnie pierwszy raz w historii polskiego internetu - cieszy się Kaznowski. - Pracujemy również nad tłumaczeniami materiałów wideo z Reutersa - dodaje.

Gazeta.pl jednak nadal nie odświeżyła swojego serwisu pocztowego, jednego z najsłabszych wśród polskich portali. Miała też ostatnio problemy z odparciem ataku typu DDoS.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.