Przedświąteczny wzrost ruchu na europejskich stronach e-commerce

ComScore stale monitoruje ruch na europejskich stronach e-commerce. Rok rocznie obserwuje wzrost zainteresowania sklepami i aukcjami online. Podobno w tym roku zapowiada się nowy rekord.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
ComScore porównuje poziom zwykłego ruchu na stronach e-commerce do ruchu, który zaczyna się z początkiem listopada i jest kwalifikowany jako zakupy przedświąteczne.

We Francji liczba wizyt wzrosła o 79%, w Wielkiej Brytanii o 65%, zaś w Niemczech o 63%.

Analityk rynku i dyrektor zarządzający comScore Europe, Bob Ivins, skomentował wyniki - Ostatnie wzrosty świadczą o tym, że konsumenci uzbrojeni w szerokopasmowy dostep do internetu oraz pozytywne doświadczenia czują się coraz bardziej komfortowo robiąc zakupy online. Udział zakupów w internecie jest coraz większy, więc dla większości internetowych sprzedawców wzrost ruchu sprawia, że będą mieli raczej wspaniałe niż tylko dobre święta.

We wszystkich krajach objętych badaniem na czele najpopularniejszych stron znalazły się witryny Amazon oraz Apple Computer, choć w każdym z nich na pierwszym miejscu odnajdziemy lokalnego lidera: we Francji Groupe PPR z 22% udziałem w liczbie wizyt oraz Cdiscount.com z 15% udziałem, w Wielkiej Brytanii witryny GUS z 11% udziałem, w Niemczech Web.de Shopping z 16% udziałem.

Więcej w komunikacie comScore (ang.)

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.