Mniejsze wydatki na reklamę w dziennikach online

Wydatki na reklamę w serwisach internetowych amerykańskich gazet wyniosły w III kwartale 638 mln USD i były o 23% wyższe niż rok wcześniej, jednak o 5% niższe niż w II kwartale tego roku, informuje NAA.

W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku, wydatki były o 30% wyższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. To już dziesiąty kwartał z rzędu, gdy wydatki na reklamę na witrynach amerykańskich gazet rosną w tempie dwucyfrowym, podaje Newspaper Association of America.

Wydatki na reklamę w wydaniach drukowanych i serwisach internetowych wyniosły w trzecim kwartale prawie 11,8 mld USD, o 1,5% mniej niż rok wcześniej. Wydatki na reklamę jedynie w edycjach papierowych wyniosły 11,1 mld USD, o 2,6% mniej niż w trzecim kwartale 2005.

Wydatki na online, stanowią 5,4% wszystkich pieniędzy wydanych na reklamę w wydawnictwach prasowych.

Zobacz także:

Większe wydatki na reklamę w dziennikach online

Yahoo razem z wydawcami prasy

Reklamy od Google w gazetach