Opcom łączy się z Grupą Eskadra

Dziś, 20 listopada br., powstała spółka Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o. , która będzie jedną ze spółek tworzących Grupę Eskadra. Wartość transakcji nie została ujawniona. - My wnosimy świeże spojrzenie na nowe media i doświadczenie w projektach interaktywnych - mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny Opcom. - Eskadra - szeroki przegląd rynku, potężne doświadczenie na polu tradycyjnych mediów reklamowych.

Opcom jest agencją specjalizującą się w marketingu interaktywnym oraz mobilnym, działającą na rynku od blisko sześciu lat.

Wartość transakcji nie została ujawniona. Krzysztof Adamus nie chciał rozmawiać o szczegółach. Powiedział jedynie - Eskadra objęła mniejszościowy pakiet udziałów w nowej spółce "Opcom Grupa Eskadra".

W Opcom nie zajdą zmiany personalne. Dotychczasowi właściciele agencji - Krzysztof Adamus i Przemysław Fuksa - tworzą zarząd nowej spółki i zachowują kontrolę nad firmą.

Od grudnia 2006 Opcom Grupa Eskadra działać będzie jako integralna część Grupy Eskadra, włącznie z przeprowadzeniem się do nowej, wspólnej siedziby w Krakowie. Grupa od dwóch lat posiada również biuro w Warszawie.

Przyszłość egencji interatywnych według Krzysztofa Adamusa, Opcom
Na razie agencje reklamowe w Polsce bronią się przed łączeniem z agencjami interaktywnymi, lecz wystarczy spojrzeć na listę 50 największych agencji interaktywnych na świecie - pierwsza 40 zdominowana jest przez podmioty należące do międzynarodowych holdingów. W Polsce agencje interaktywne coraz częściej będą się łączyć z sieciówkami oraz z mocnymi polskimi agencjami reklamowymi.

Lista największych agencji interaktywnych


- Nasz cel jest prosty: Grupa Eskadra będzie oferować pełen serwis usług marketingowych - mówi Sebastian Oprządek, dyrektor zarządzający Grupy - W przeciwieństwie do wielu obecnych na rynku agencji definiujących się jako full service, bardzo często bazujących po prostu na licznych podwykonawcach, Eskadra świadczy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych usług w pełni je kontrolując i zapewniając między nimi lepszą współpracę i 100% synergię.

Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny Opcom, podkreśla - Opcom współpracował z Eskadrą od marca br przy kilku projektach, nie jako podwykonawca, lecz na zlecenie Eskadry pod własnym brandem.

Sebastian Oprządek dodaje -Duży potencjał kreatywny, doświadczenie w zakresie nowych mediów połączone z siłą Eskadry dadzą nam szansę na wspólną walkę o znaczącą pozycję na polskim rynku.

Krzysztof Adamus - Już dziś wyliczyć możemy efekty współpracy w ramach Grupy. Projekty realizowane dla Procter&Gamble (Tampax, Olay, Puma, Always Fresh) oraz serwis dla programu Czysta Akcja w Krakowie to nasze ostatnie sukcesy. Sądzę, że obydwie strony bardzo skorzystały z połączenia sił. My wnosimy świeże spojrzenie na nowe media, doświadczenie w projektach interaktywnych, ogromną ambicję. Eskadra - szeroki przegląd rynku, doskonale rozwinięte relacje z Klientami, potężne doświadczenie na polu tradycyjnych mediów reklamowych.

od lewej: Przemysław Fuksa - dyrektor generalny Opcom, Krzysztof Adamus - dyrektor kreatywny Opcom, Mateusz Zmyślony - dyrektor kreatywny Grupa Eskadra, Sebastian Oprządek - dyrektor zarządzający Grupa Eskadra, Piotr Sawiński - dyrektor działu realizacji Grupa EskadraKliknij, aby powiększyćod lewej: Przemysław Fuksa - dyrektor generalny Opcom, Krzysztof Adamus - dyrektor kreatywny Opcom, Mateusz Zmyślony - dyrektor kreatywny Grupa Eskadra, Sebastian Oprządek - dyrektor zarządzający Grupa Eskadra, Piotr Sawiński - dyrektor działu realizacji Grupa Eskadra

- Jedną z najsilniejszych stron Grupy jest współpraca w dziedzinie kreacji - mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Eskadry - Kreacja to jedna z tajemnic naszego sukcesu. Mamy na tym polu przewagę nad konkurencją i zamierzamy ją nie tylko wzmacniać, ale też wykorzystać na nowych polach. Dlatego Grupa Eskadra zamierza oferować teraz również najwyższej klasy koncepcje kreatywne w marketingu interaktywnym, tak jak wcześniej z sukcesem udało nam się to zrobić na polu działań PR, event marketingu a przede wszystkim BTL. Dynamicznie rozbudowujemy teraz dział kreacji, który wspiera wszystkie dywizje grupy.

Grupa ESKADRA to dziś macierzysta agencja ESKADRA Marketing Services oraz ESKADRA Events, ESKADRA MarketPlace (specjalizująca się w marketingu miejsc i regionów). Na rynku funkcjonuje również firma szkoleniowa "Eskadra Szkolenia i Seminaria".

Grupa ESKADRA pracuje m.in. dla takich Klientów jak TP SA, UEFA EURO 2012, AVON, TVP, Maspex Wadowice, Procter&Gamble, Kraków, Kołobrzeg, Gliwice, BPH, Sky Europe, Nestle Toruń Pacyfik, Żywiec, Nutricia.

Agencja Opcom otrzymała nagrody: Kreatura, Webstar, nominacje do Złotych Orłów oraz 5 wyróżnień Favourite Website Award. Klienci Opcom to między innymi Procter&Gamble (marki Tampax, Puma, Olay, Always Fresh), BRE Bank, Polisa-Życie, Wydawnictwo Murator, Big Star, Artman (marka House) czy Zakłady Azotowe Puławy SA. Agencja działa także na rynkach zagranicznych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.