Tradycyjna, internetowa telewizja tv.interia.pl

Dziś ma nastąpić oficjalna premiera nowej ramówki tv.interia.pl, telewizji internetowej granej na żywo. Czy tworzenie telewizyjnej ramówki w internecie ma sens? - Każdy portal ma swoje ramówki, co widać chociażby na stronach głównych, gdzie o określonych porach pojawiają się pewne materiały. Telewizja w internecie nie musi być na żądanie. W internecie są dwie grupy odbiorców - ci, którzy wiedzą czego chcą, ale też ci, którzy szukają czegoś, co może ich zainteresować czy zabawić - tłumaczy nam Marcin Jędrych, dyrektor ds. Multimediów i Rozrywki Interaktywnej w Interia.pl.

- Ramówka to też forma kreowania tego, co ludziom może się spodobać - wyjaśnia nam Marcin Jędrych. - Poza tym nie da się zrobić telewizji na żądanie i jednocześnie mieć telewizję interaktywną. Tylko wtedy, gdy program jest na żywo, możliwa jest pełna interaktywność i aktywne uczestnictwo internautów w programie - dodaje.

Odnowiony serwis tv.interia.pl umożliwia interakcję z użytkownikami i widzami m.in. poprzez: zamawianie piosenek z dedykacją, decydowanie o wyborze najlepszych teledysków tygodnia, tworzenie własnego programu muzycznego, kontaktowanie się z ekipą telewizji czy rekomendację ciekawych wydarzeń.

Jak wygląda ramówka na jesień-zimę? - Interia.pl zaprezentuje kontrowersyjny reality-show pt. Ballzgirlz - żeńską wersję słynnego Jackassa. Nowością będzie program Niedobranocka, w ramach którego będą emitowane odważne filmy animowane (m.in. Ludek Paskudek). Pojawią się także własne programy oparte o produkcje i treści dostarczane przez internautów: Hydepark oraz Filmosy, zawierające treści z serwisu Video Interia.pl.

W tv.interia.pl pojawią się nowi prezenterzy m.in. Vieslav'a, który przeszedł ze stacji 4fun.tv oraz Mery, dotychczas pracującej w TVP Katowice.

Obok wieczornych programów - NetShow! i Combat, znanych z dotychczasowej, pilotażowej wersji tv.interia.pl, również w popołudniowym paśmie pojawią się nowe pozycje grane na żywo: E-misja - codzienny interaktywny talk-show oraz Transmisja - wideoczat z VIP'em zapraszanym do studia. Ponadto w skład nowej ramówki wejdą muzyczne programy tematyczne m.in. Polski mix, Clip fiesta, Alter rock oraz Old school.

Nowością ramówki są też programy interaktywne, współtworzone przez internautów m.in. Interhity - lista najpopularniejszych wideoklipów tworzona na podstawie ocen wystawianych przez widzów, Clip4u - dedykacje teledyskowe, Zoom - magazyn kinowy, Gotowe do odsłuchu - utwory proponowane przez użytkowników.

Część materiałów z ramówki będzie umieszczana w serwisie wideo.interia.pl. Już na początku przyszłego tygodnia pojawi się tam specjalna sekcja z najbardziej popularnymi i najatrakcyjniejszymi programami oraz z produkcjami nadesłanymi przez użytkowników wyłącznie do tv.interia.pl.

Marcin Jędrych nie chce na razie mówich o wielkości ruchu na tv.interia.pl - Statystyki są obiecujące, ale na razie nie chcemy się nimi dzielić. I dodaje - Ramówkę nadal będziemy rozwijać, bo oglądalność naszej telewizji dynamicznie rośnie.

Zdecydowaną część oferty programowej telewizji Interii stanowią własne produkcje autorskie i formaty telewizyjne dopasowane pod indywidualne gusta użytkowników. Wersja pilotażowa wystartowała w lipcu br. Zespół tworzą ludzie młodzi, związani dotychczas z tradycyjną telewizją.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.