Optymalizacja serwisu WWW od Google

Google przedstawił narzędzie służące do optymalizacji wyglądu strony docelowej, czyli tej, na którą trafiają internauci po kliknięciu na link sponsorowany wyszukiwarki. Website Optimizer ułatwia stworzenie strony zapewniającej wysoki poziom konwersji. Pomaga dowiedzieć się, które elementy witryny cieszą się największym zainteresowaniem internautów, a które zdecydowanie należy zmienić.

Narzędzie pozwala na sprawdzenie wielu wersji strony docelowej (landing page). W ramach przeprowadzanego w tym celu eksperymentu, różne wersje stron są losowo prezentowane odwiedzającym witrynę internautom. Po jego zakończeniu generowany jest szczegółowy raport zawierający informacje, która wersja strony charakteryzuje się najlepszym współczynnikiem konwersji.

Przykładowy raport Website optimizer.Kliknij, aby powiększyćPrzykładowy raport Website optimizer.

Website Optimizer jest obecnie w ograniczonej fazie Beta. Po jej zakończeniu będzie za darmo dostępny dla wszystkich reklamodawców systemu AdWords.

http://www.google.com/websiteoptimizer

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.