Reklama z TV nie nadaje się do Sieci

Konsumenci są w znacznie bardziej "odporni" na reklamę pokazywaną w TV, niż w internecie czy telefonie komórkowym. O ile w telewizji są w stanie spokojnie obejrzeć 42 sekundowy spot, o tyle w internecie tolerują już przekazy wideo co najwyżej 18 sekundowe, a w komórkach trwające maksymalnie 9 sekund.

Przekazów reklamowych nie da się więc w prosty sposób wymieniać między urządzeniami. Według CAB* reklama wideo dla każdego z urządzeń (TV, komputer, komórki) musi być przygotowywana w inny sposób.

Z badania wynika również, że chociaż komputer z dostępem do internetu jest urządzeniem, które zdaniem badanych "musi być w każdym domu" i wyprzedziło pod tym względem TV, to już oglądanie treści wideo na ekranie PC jest dopiero siódmą najpopularniejszą aktywnością.

*Badanie zostało przeprowadzone za pomocą ankiety online przez Cabletelevision Advertising Bureau na próbie 2101 amerykanów w wieku 12-54 lat.

Źródło: Adweek