Handelsblatt i Money.pl nie chcą dziennika

Jak nas zapawnia zastępca redaktora naczelnego Money.pl, Bartosz Chochołowski, informacje o przejściu Tomasz Wróblewskiego, redaktora naczelnego Newsweek Polska do nowego dziennika ekonomicznego tworzonego przez Handelsblatt i Money.pl są fałszywe, bo żadnego dziennika nie będzie...

- Zarówno Handelsblatt, nasz udziałowiec, jak i zarząd Money.pl, nie mają w planie wydawania dziennika - skomentował dla nas Bartosz Chochołowski, zastępca redaktora naczelnego Money.pl. Dodał też - Z Panem Wróblewskim nie prowadzimy rozmów.

Informacja o planach stworzenia nowego dziennika ekonomicznego przez Handelsblatt pojawiła się na blogu Media Cafe.

Według "Rzeczpospolitej" Tomasz Wróblewski chce odejść z wydawnictwa Axel Springer Polska by stworzyć nowy dziennik, prawdopodobnie w wydawnictwie Polskapresse.

Niemiecka Grupa Wydawnicza Handelsblatt została głównym udziałowcem portalu finansowego Money.pl w czerwcu br., przejmując 70% udziałów w spółce Money.pl. Tomasz Bonek w wywiadzie dla Internet Standard w odpowiedzi na pytanie o plany stworzenia nowego tytułu prasowego odpowiedział wówczas - Nie ma takich planów. Money.pl jest specjalistą w internecie i to jest nasz core bussines.

Verlagsgruppe Handelsblatt jest przedsiębiorstwem należącym do Grupy Wydawniczej Holtzbrinck operującej w 80 krajach na świecie. Grupa Holtzbrinck jest właścicielem największych wydawnictw branżowych oraz wielu tytułów prasowych, głównie o tematyce biznesowej. W Niemczech wydaje m.in. dziennik gospodarczy Handelsblatt, magazyn ekonomiczny Wirtschafts Woche oraz tygodnik Die Zeit.

Więcej: Money.pl ma nowego głównego udziałowca

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.