1/3 klientów eTel-a dzwoni przez jego prefiks

W ciągu pierwszych trzech miesięcy oferowania usług telefonicznych przez własny prefiks firma pozyskała 500 klientów biznesowych.

W pierwszym kwartale działania usługi telefonicznych połączeń międzynarodowych i komórkowych przez prefiks eTel pozyskał 500 klientów firmowych. Usługa jest przeznaczona dla klientów korporacyjnych we wszystkich większych miastach Polski. Korzystanie z połączeń przez prefiks jest możliwe po podpisaniu odpowiedniej umowy. „Poszerzenie naszej oferty o usługi międzynarodowe i komórkowe przez prefiks umożliwiło nam penetrację rynków, które do tej pory były dla nas niedostępne” -skomentował Michał Kostrzewa, dyrektor ds. rozwoju w eTel Polska.

eTel Polska jest operatorem telekomunikacyjnym oraz dostawcą usług internetowych i transmisji danych, wchodzi w skład istniejącej od 1999 roku eTel Group działającej na terenie Europy Środkowej: w Austrii, Czechach, Polsce, na Słowacji i na Węgrzech. W Polsce działa od 2000 roku, a z jej usług korzysta ponad 1500 klientów biznesowych.