Zobacz również:
EntertainmentStandard to pierwsza konferencja organizowana przez Internet Standard w całości poświecona rozrywce w sieci. Skupimy się na trzech kluczowych segmentach: grach, filmie oraz muzyce. Podczas tegorocznej edycji zaprosimy do obejrzenia prezentacji serwisów rozrywkowych oraz sposobów ich monetyzacji. Rozrywka w sieci rozwija się bardzo dynamicznie, gry mmo przynoszą ogromne przychody. Coraz więcej osób ogląda filmy przez internet, a ostatnia publikacja Wired "Web is Dead" znakomicie ilustruje ten nasilający trend. Sukces Itunes pokazuje nowe możliwości drzemiące w przemyśle muzycznym. Jak tworzyć serwisy rozrywkowe i jak na nich zarabiać? Czy rozrywka będzie nam zajmowała coraz więcej czasu? Czy dla dostawców contentu rozrywkowego internet stanie się podstawowym kanałem dystrybucji? Jakie usługi rozrywkowe i w jakim modelu powinni dostarczać najwięksi dostawcy treści w internecie? Jak zarabiać na rozrywce w sieci? Na te i wiele podobnych pytań będziemy starali się odpowiedzieć podczas tegorocznej edycji EntertainmentStandard!
Misją Konferencji EntertainmentStandard jest propagowanie wiedzy na temat segmentu rozrywkowego w sieci w Polsce i na świecie. Po raz pierwszy chcemy pokazać najważniejszych twórców contentu rozrywkowego, największe serwisy rozrywkowe. Konferencja skierowana jest do osób w firmach i organizacjach, które odpowiadają za rozwój segmentów rozrywkowych zarówno od strony biznesowej
jak i contentowej.
Liczba miejsc ograniczona!

EntertainmentStandard to pierwsza konferencja organizowana przez Internet Standard
w całości poświęcona rozrywce w sieci
Nie przegap tej okazji!

Internet Standard zaprasza na konferencję
25-26 listopada 2010, Businessman Institute
ul. Trakt Lubelski 40a, Warszawa


Prelegenci

Prelegenci

Sebastian Barabanow

Sebastian Barabanow

CEO
Fabryka GIER
Sebastian Barabanow
Michał Brański
Krzysztof Franek
Juliusz Kornaszewski
 Marcin Iwiński, Michał Kiciński
Michał Przymusiński
Łukasz Skrzypek
Rafał Sokalski

Tematyka

  • Rynek rozrywki w internecie: stan aktualny i nowe trendy
  • Model subskrypcyjny, model reklamowy i model płatnych itemów w grach online
  • Video On Demand - aktualny stan i przyszłość tego rynku
  • Rozrywka mobilna
  • Telewizja i radia internetowe - panorama polskiego rynku
  • Modele i sposoby płatności za rozrywkę
  • Prawa autorskie w internecie, content z DRM czy bez?
  • Usability, design, systemy prezentacji contentu rozrywkowego
  • Urządzenia dostępowe: komputery, konsole, tablety, smartfony, notebooki
  • Gry MMO, social gaming

W programie

  • Prezentacje dostawców contentu rozrywkowego oraz firm, które taki content z sukcesem wdrażają
  • Wystąpienia liderów rynku, przedstawicieli wiodących firm
  • Prezentacje najlepszych wdrożeń i projektów
  • Podsumowania wykorzystania różnych rodzajów projektów z szeroko pojętej rozrywki
  • Spotkania w kuluarach umożliwiające wymianę poglądów oraz nawiązanie kontaktów biznesowych

Wśród uczestników:

  • Właściciele i udziałowcy firm internetowych
  • Twórcy start-upów i młodzi przedsiębiorcy
  • Kadra zarządzająca firm działających w obszarze szeroko pojętej rozrywki
  • Osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach związanych z rozrywką
  • Decydenci odpowiadający w firmach i organizacjach za projekty rozrywkowe
  • Kadra odpowiedzialna za strategię firmy w obszarze rozrywki
  • Osoby chcące wiedzieć więcej na temat technologii wspierających projekty rozrywkowe oraz monetyzację takich projektów
  • Pracownicy technologii portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw
  • Osoby zainteresowane rozrywka przez internet
  • Szefowie działów rozrywki, biznes developmentu, działów wsparcia biznesu rozrywkowego
Ogólne warunki œwiadczenia usług szkoleniowych
i konferencji przez IDG Poland S.A.
© copyright 1999-2014 IDG Poland SA
04-204 Warszawa ul. Jordanowska 12
tel. (+48 22) 321 78 00 fax (+48 22) 321 78 88