Zwiększenie przychodów generowanych przez eBiznesy uczestników. Dostarczenie konkretnych, bezpośrednich i sprawdzonych wytycznych do natychmiastowego wdrożenia po warsztatach. Warsztaty odbędą się dzień przed VI konferencją eCommerceStandard. Zobacz więcej o konferencji na stronie: http://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommerce2013/default Skorzystaj z rabatu i weź udział w konferencji i warsztatach!
Dla kogo przeznaczone są warsztaty
Dla każdego kto posiada już eBiznes. Im wyższy poziom decyzyjności
reprezentuje uczestnik tym szybciej i więcej wytycznych wdroży i tym
lepsze efekty uzyska.
Po warsztatach uczestnik otrzyma:
dyplom uczestnictwa,
dostęp do elektronicznej wersji wybranych materiałów edukacyjnych,
dodatkowe materiały edukacyjne w formie tradycyjnej i elektronicznej.
Założenia metodologiczne
Podczas warsztatów przekazywana będzie wewnętrzna wiedza firmy
szkoleniowej. Z tego powodu uczestnicy szkolenia zobowiązują się do
wykorzystywana zdobytej wiedzy tylko w obrębie firmy, którą
reprezentują.
Szkolenie podzielone jest na 3 bloki
konwersja,
emarketing,
lojalność.
W
każdym bloku prowadzony będzie krótki wstęp oparty na best-practices
oraz case-studies. Podczas tej części prezentowana jest unikalna,
niedostępna w innej formie wiedza.
W drugiej części każdego
bloku prowadzone będą zajęcia praktyczne. Podczas zajęć praktycznych
wspólnie badane będą poszczególne elementy zgłoszonych eBiznesów.
Podczas
zajęć grupa do 30 osób dzielona będzie na 3 mniejsze grupy (do 10
osób). Trenerzy będą zmieniali grupy w trakcie zajęć. Każda z grup
będzie pracowała z każdym trenerem.
Każdy z uczestników zgłasza
swoje realne cele biznesowe — celem szkolenia jest zaproponowanie
gotowych do wdrożenia rozwiązań, przybliżających do realizacji tych
celów.
Uczestnicy mogą zgłaszać swoje eBiznesy do badania w wybranych obszarach. Ostatecznego wyboru dokonają prowadzący.
W warsztatach brać udział może do 30 uczestników.
Warsztaty prowadzone będą przez 3 prelegentów, ekspertów w poszczególnych obszarach.
Podczas warsztatów można będzie w wyznaczonym czasie przeprowadzić indywidualne konsultacje.
Szkolenie trwa jeden dzień.
Uczestnicy
proszeni są o zabranie z sobą laptopów aby mogli pracować na swoich
kontach Google AdWords, Google Analytics itp. Punkt ten nie jest
obligatoryjny ale poszerzy zakres analizy i zwiększy liczbę
przygotowanych rekomendacji.
Przed warsztatami
Należy zgłosić chęć uczestnictwa, podając swoje dane i opłacając uczestnictwo.
Należy
przesłać informacje o swoim eBiznesie oraz problemach i celach jakie
chce się osiągnąć, według formatki briefu. Briefy zostaną rozesłane do
zgłoszonych osób.
Dla chętnych — należy przekazać na wybrane
adresy e-mail dostęp do swoich statystyk Google Analytics oraz Google
AdWords (organizatorzy udzielą stosownego poświadczenia o zachowaniu
poufności). Punkt ten nie jest obligatoryjny, ale poszerzy zakres
analizy i zwiększy liczbę przygotowanych rekomendacji.
Uczestnik
zobowiązuje się do nieprzekazywania uzyskanej wiedzy poza swoją firmę.
Na warsztatach prezentowane będą unikalne metodologie stosowane przez
ekspertów z Divante.